عضو کميسيون کشاورزي مجلس گفت: با حمايت از توليدات داخلي زمينه براي صادرات بيشتر و کنترل واردات بي رويه فراهم مي شود.

سيد راضي نوري در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگارانبا بيان مطلب بالا افزود: شناخت بازار هدف و برندسازي يکي از عوامل موثر در افزايش صادرات است و محصول ايراني بايد برندي مشخص براي خود طراحي کند.

وي در خصوص صادرات پسته رفنسجان با اشاره بر خشکسالي هاي پي درپي خاطرنشان کرد: راهکار اصلي حل مشکل کم آبي و خشکسالي ايجاد سدهاي متناوب است .
 
عضو کميسيون کشاورزي مجلس افزايش واردات و کاهش صادرات را در نبود تعادل بين عرضه و تقاضا دانست و تأکيد کرد: چنانچه کنترل و نظارت نباشد بسياري از افراد حتي از مجاري غيرقانوني اقدام به واردات کالاي قاچاق مي کنند و به توليد ملي لطمه وارد مي کنند.

نماينده مردم خوزستان تصريح کرد: با حمايت از توليدات داخلي راه توسعه صادرات فراهم و واردات بي رويه کنترل و با حمايت از صادرکنندگان و رفع موانع و مشکلات راه صادراتي، تعادل بين عرضه و تقاضا ايجاد مي شود.
نوري با بيان اينکه حمايت از توليد ملي در واقع همان حمايت از توليدات داخلي است خاطرنشان کرد: بودجه بندي بايد برمبناي حمايت از توليد ملي و عدم وابستگي به نفت باشد و حمايت از توليد داخلي در مصرف کالاي داخلي و محدوديت واردات است./س

 
برچسب ها: برند ، ایرانی ، تولید ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار