عضو هيئت‌رئيسه فراکسيون اصولگرايان مجلس با بيان اينکه فراکسيون اصولگرايان تاکنون به بحث استيضاح وزير تعاون کار و رفاه اجتماعي ورود نکرده است، گفت: استيضاح شيخ‌الاسلام براساس رعايت عدالت و تقوا نبوده چرا که وي نقشي در انتصاب جديد سعيد مرتضوي نداشته است.

حسينعلي حاجي‌دليگاني نماينده مردم شاهين‌شهر، ميمه و برخوار در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با تکذيب ورود فراکسيون اصولگرايان به بحث استيضاح وزير تعاون،‌کار و رفاه اجتماعي، گفت: فراکسيون اصولگرايان تاکنون به اين بحث ورود نکرده است، ضمن اينکه ممکن است اين موضوع در جلسه هفته آتي اين فراکسيون مطرح شود.
 
وي در ادامه افزود: نمايندگان براساس سوگندي که ياد کرده‌اند بايد در انجام هر‌کار، تصميم و قضاوتي، رعايت امانت، تقوا و عدالت را در نظر داشته باشند، در صورتي‌که در موضوع پيش آمده اعتقادم بر اين است که استيضاح وزير تعاون، کار و رفاه‌اجتماعي براساس رعايت عدالت ، تقوا و امانت نبوده، چرا که وي نقشي در انتصاب جديد سعيد مرتضوي نداشته است.
 
عضو هيئت‌رئيسه فراکسيون اصولگرايان تصريح کرد: انتصاب جديد سعيد مرتضوي از سوي مجموعه دولت و يا شخص رئيس‌جمهور بوده، بنابراين ما نمي‌توانيم شيخ‌الاسلام را به جهت اينکه مافوق وي تصميمي را گرفته است استيضاح کنيم، چرا که اين موضوع مصداق اين ضرب‌المثل است که " گنه کرد در بلخ آهنگري به شوشتر زدند گردن مسگري"،‌ بنابراين براين اساس مسئوليتي متوجه وزير مربوطه نيست.
 
حاجي‌دليگاني در خاتمه خاطر نشان کرد: ضمن اينکه به نظر مي‌رسد در شرايط فعلي که چند ماهي تا پايان کار دولت باقي نمانده و با توجه به شرايطي که استکبار‌جهاني براي کشورما به وجود آورده، ضرورت همدلي و همگرايي بيشتر از گذشته احساس مي‌شود، لذا به اعتقاد بنده اين استيضاح در اين شرايط به نفع  کشور نخواهد بود.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: استیضاح ، وزیر ، فراکسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار