مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:حمايت قاطع مجلس از قطع صادرات نفت به اتحاديه اروپا ، سلطه‌گران در سوریه به دنبال ایجاد اختلافات ریشه‌ای بین‌ مسلمانان هستند، ثروت‌ کشورهاي اسلامي بايد به نفع اسلام هزينه شود و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

طرف غربي حقوق ايران را به‌رسميت بشناسد / تصور اشتباه غرب از نتيجه مذاکرات به نفع غرب نيست

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/8/762113_213.jpg

 سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: شرط موفقيت در مذاکرات تنها يک رويکرد مناسب و به رسميت شناختن حقوق کشورها از جمله ايران است چرا که هيچ کس نمي‌تواند مانع از دستيابي کشورها به حقوق واقعي خود شود.

حمايت قاطع مجلس از قطع صادرات نفت به اتحاديه اروپا
 رئيس کميته انرژي‌هاي نو مجلس گفت: نمايندگان از تصميم تحريم پيش‌دستانه اتحاديه اروپا براي صادرات نفت حمايت کرده و آن را تصميم خوبي مي‌دانند.

ادعاي حضور كانديداها در انتخابات به توصيه رهبري، فريب افكار عمومي است

 رئيس ستاد انتخابات جبهه ايستادگي گفت: برخي با ادعاي عنوان کردن توصيه مقام معظم رهبري به آن‌ها مبني بر حضور در انتخابات در پي به دست آوردن جايگاه ميان مردم هستند.

سلطه‌گران در سوریه به دنبال ایجاد اختلافات ریشه‌ای بین‌ مسلمانان هستند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/8/762626_233.jpg

 وزیر امور خارجه کشورمان در پيامي خطاب به شرکت‌کنندگان در بیست و ششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی گفت: شواهد نشان می‌دهد سلطه‌گران در سوریه به دنبال ایجاد اختلافات ریشه‌ای بین‌ مسلمانان در ابعاد سیاسی و یا عقیدتی و قومی نژادی هستند. این توطئه‌ها و ترفند‌ها باید به خوبی شناسایی و به مردم شناسانده شود.

رئیس کمیته فوتبال مجلس قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی را تبریک گفت
 رئیس کمیته فوتبال فراکسیون ورزش مجلس به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی پیام تبریکی صادر کرد.

رفع اتهام از "مهر"/ "دولت‌يار" و "تريبون" مستضعفين مجرم هستند

 دبير هيات منصفه مطبوعات گفت: سايت‌هاي دولت‌يار و تريبون مستضعفين مجرم شناخته شدند و خبرگزاري مهر از اتهامات وارده تبرئه شد.

ثروت‌ کشورهاي اسلامي بايد به نفع اسلام هزينه شود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/8/762094_607.jpg

نخست‌وزير سابق عراق با بيان اينکه ثروت‌هاي بسياري در کشورهاي اسلامي وجود دارد و ما بايد از آن‌ها به نفع اسلام استفاده کنيم، گفت: مشکلات کشورهاي اسلامي با وحدت و ادبيات وحدت اسلامي حل خواهد شد.

آقاي رئيس‌جمهور مراقب اطرافيانتان باشيد
 دبير‌کل جبهه پيروان خط و امام رهبري گفت: آقاي رئيس جمهور بايد مراقب اطرافيان خود باشد برخي از بزرگان ما در انقلاب اين مراقبت را نكردند و به بيراهه كشيده شدند.

آمريكا با هزینه 5 سنت، اسکناس‌های 100 دلاری چاپ می‌کند
 رئيس جمهور گفت: آمریکا با استفاده از شرایط جنگ جهانی اول و دوم، کاغذی را به نام دلار در اقتصاد جهان حاکم کرد و در چاپخانه خود با هزینه 5 سنت اسکناس‌های 100 دلاری چاپ می‌کرد و کالا، ثروت، اندیشه و تولیدات جهان را به نفع خود می‌برد.

حمايت قاطع مجلس از قطع صادرات نفت به اتحاديه اروپا

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/11/8/762115_882.jpg

 رئيس کميته انرژي‌هاي نو مجلس گفت: نمايندگان از تصميم تحريم پيش‌دستانه اتحاديه اروپا براي صادرات نفت حمايت کرده و آن را تصميم خوبي مي‌دانند.

خاتمي و دوستانش چشم و گوش خود را به نقد مردم از اهالي فتنه بسته‌اند/ دولت بودجه را زودتر ارائه كند

دبير‌کل حزب موتلفه اسلامي با بيان اينكه خاتمي چشم و گوش خود را به نقد ملت علیه اهالی فتنه بسته و حاضر نیست صدها اشکال و ایرادی که مردم به آنها وارد می‌کنند را پاسخ دهد، گفت: وي و دوستانش پشت به مردم و نظام کرده‌اند و حاضر نیستند کلامی بشنوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار