امام‌جمعه مشهد گفت: پس از موضوع انتخابات آزاد که زمزمه‌هایش از سوي برخی افراد مطرح شد، مسئله‌ای دیگر به نام افراط‌گرایی در کشور مطرح می‌شود که نوعی مقابله با خط و شخصیت مقام‌معظم‌رهبری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، آیت‌ا... سیداحمد علم‌الهدی در همایش بصیرت‌افزایی در جمع فرماندهان تیپ 83 امام‌صادق(ع) که در محل دفتر امام‌جمعه مشهد برگزار شد، اظهار داشت: پویایی انقلاب ما به هویت استکبارستیزی آن است. تمام برخوردها، ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب در طول 34 سال گذشته، به‌دلیل ماهیت استکبارستیزی انقلاب بوده که همین امر ناراحتی دشمنان را به دنبال داشته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شخصیت والای مقام‌معظم‌رهبری، ابراز داشت: امروزه عظمت و قدرت رهبری باعث شده است تا عده‌ای جرئت مقابله مستقیم با ایشان را نداشته باشند و با پنهان‌شدن در پشت عناوین دیگر، تلاش می‌کنند در برابر رهبری بایستند.

وی تاکید کرد: اگر روزی جریان استکبارستیزی ما از دست برود، ماهیت انقلاب و اصل اسلامی‌بودنش نیز زیر سوال خواهد رفت.

آیت‌ا...‌ علم‌الهدی با تاکید بر اینکه رئیس‌جمهور آینده کشور باید فقط وابسته به جریان ولایت باشد، ابراز داشت: در این مسیر تنها شعار هم پذیرفته نیست و باید سند نشان داده شود.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهوری که اندکی زاویه با خط رهبری داشته باشد، نمی‌تواند در کارش موفق باشد، خاطرنشان کرد: مردم باید به میدان بیایند و رئیس‌جمهوری را انتخاب کنند که با رهبری زاویه نداشته باشد که اگر این‌گونه باشد، فتنه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

برچسب ها: پویایی ، انقلاب ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.