نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس طرح بحث حمله یازده سپتامبر سایبری از سوی وزیر امنیت آمریکا را فرار رو به جلوی واشنگتن خواند و گفت: سردمداران استکبار جهانی با بهانه جویی واهی سعی دارند تسلط بیشتری بر فضای سایبر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت‌پور در خصوص اظهارات وزیر امنیت داخلی آمریکا پیرامون در شرف وقوع بودن ۱۱ سپتامبر سایبری، اظهار داشت: سردمداران استکبار جهانی با بهانه جویی واهی سعی دارند تسلط بیشتری بر فضای سایبر داشته باشند.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طراح اصلی ۱۱ سپتامبر و حمله به برج‌های دو قلو خود آمریکایی‌ها هستند، تصریح‌کرد: هرگاه برآورده‌شدن منافع و خواسته‌های آمریکا در کشور دیگر منوط به سناریوسازی باشد، دولتمردان آمریکایی با تعیین طرحی از پیش تعریف شده مبادرت به دخالت در امور داخلی سایر کشورها می کنند.

حقیقت پور با تاکید براینکه بحث۱۱ سپتامبر سایبری پرش رو به جلوی آمریکا برای رسیدن به خواسته‌های شوم خود است، ادامه داد: باید منتظر ماند و دید که پروژهایی که این بار با سناریوی حمله سایبریطراحی شدهاست،چگونه و در کجا اجرا خواهد شد.

نماینده اصولگرای مجلس نهم تصریح کرد: سردمداران آمریکایی با ایجاد سناریوسازی سعی دارند با شنود مکالمات شهروندان خود و سایر کشورها به بهانه مبارزه با حملات احتمالی سایبری بخش‌های خصوصی را تحت فشار قرار دهند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس بااشارهبه سناریوی پشت پرده آمریکا از مطرح‌کردن حمله یازده سپتامبر سایبری، خاطرنشان کرد:آمریکا این بار بعد از تمام شدن حادثه یازده سپتامبر، در فضای سایبر خودزنی خواهد کرد، و تصمیم دارد یک نوع حمله سایبری شبیه حادثه یازده سپتامبر را به فضای سایبر خود انجام دهد و اقدام به تصویب و آماده کردن قوانین مربوطه آن کند/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.