تنها اپراتور ارائه دهنده خدمات نسل سوم تلفن همراه، حامی ویژه سی و یکمین جشنواره فیلم فجر شد.

 
به گزارش خبرنگار جامعه اطلاعاتی باشگاه خبرنگاران شاهین آرپناهی، مدیرکل برند و ارتباطات شرکت خدمات ارتباطی اپراتور سوم تلفن همراه با اعلام این خبر گفت: این اپراتور در راستای حمایت از فرهنگ و هنر و به ویژه هنرمندان و علاقه‌مندان فیلم و سینما در برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی هنری سال کشور مشارکت می‌کند.
 
وی با بیان اینکه، اپراتور سوم تلفن حمایت از جشنواره فیلم فجر را در راستای رسالت فرهنگی و اجتماعی‌ای که از ابتدای شکل گیری این برند برای خود قائل بوده است می بیند، تصریح کرد: امیدواریم توسعه این نگاه و توجه به عرصه فرهنگ و هنر در بین فعالان اقتصادی موجب رشد و تقویت بیشتر هنر و حمایت از هنرمندان شود.
 
مدیرکل برند و ارتباطات اپراتور سوم تلفن ادامه داد: یکی از ارزش‌های چهارگانه بنیادین  برند رایتل اخلاقی بودن است و اعتقاد داریم که توسعه هنر متعهد به تعالی روح انسانی و کمال بشری و در نتیجه توسعه اخلاق در جامعه کمک شایانی خواهد کرد.
 
وی افزود: امیدواریم این حرکت فرهنگی رایتل بستر مناسبی برای اهالی هنر فراهم کند و رایتل در آینده نیز به عنوان یک مسئولیت اجتماعی و رسالت فرهنگی اهتمام خود را در جهت تقویت جایگاه هنر متعالی و قدرشناسی از زحمات هنرمندان به کار خواهد بست.
 
اپراتور سوم  در کنار خدمات اصلی همچون پیام کوتاه و پیام صوتی با استفاده از تکنولوژی نسل سوم موبایل، امکان استفاده از سرویس های اختصاصی و گستره وسیعی از خدمات ارزش افزوده (VAS) را فراهم می‌نماید که از جمله این خدمات می‌توان به تماس تصویری، سرویس‌های چند رسانه‌ای، اینترنت پرسرعت و امکان دریافت و مشاهده ویدئو‌های درخواستی با حجم بالا اشاره نمود.
 
رایتل تنها اپراتور ارائه دهنده خدمات نسل سوم موبایل ( 3G) در کشور است و در حال حاضر 56 شهر کشور را تحت پوشش خود دارد./ز
برچسب ها: اپراتور ، رایتل ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار