عضو هيئت رئيسه مجلس از احتمال منتفي‌ شدن طرح استيضاح وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي در راستاي تعامل دولت و مجلس خبر داد.

عليرضا منادي‌سپيدان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از احتمال منتفي‌ شدن طرح استيضاح وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي خبر داد و گفت: با استناد به اخبار و اطلاعاتي که دارم، احتمال مي‌دهم استيضاح عبدالرضا شيخ‌اسلامي منتفي شود.

وي افزود: دولت اخيرا تعامل خوبي را با مجلس شروع کرده و بعيد مي‌دانم بخواهد بر سر اين مسئله با مجلس وارد تنش شده و به خواسته نمايندگان که برکناري مرتضوي است، پاسخ منفي دهد.

عضو هيئت رئيسه مجلس خاطر‌نشان کرد: وزير کار يکي از وزراي اقتصادي دولت بوده و در شرايط فعلي دولت به سمتي حرکت نخواهد کرد که برخلاف تعامل با مجلس باشد.

نماينده تبريز، آذر شهر و اسکو در ادامه تاکيد کرد: دولت احتمالا مرتضوي را جابه جا خواهد کرد تا تنش بين دولت و مجلس کاهش پيدا کند و به تبع مسئله استيضاح نيز منتفي خواهد شد.

گفتني است؛ نمايندگان در راستاي انتقاد به سرپرستي مرتضوي در سازمان تامين اجتماعي استيضاح وزير تعاون کار و رفاه اجتماعي را مطرح کردند که اين طرح توسط هيئت رئيسه اعلام وصول شده و در دستور کار بهارستان قرار دارد.
انتهاي‌پيام/س2

برچسب ها: استیضاح ، وزیر ، کار ، تعامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار