وزیر آموزش و پرورش گفت: عیدی امسال فرهنگیان با حقوق بهمن ماه پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در دبستان شاهد کوثر منطقه 19 در جمع خبرنگاران گفت: بنا بر اعلام دولت عیدی فرهنگیان تا آخر بهمن ماه به همراه حقوق این ماه پرداخت می شود.

وی ادامه داد: در خصوص حقوق معلمان حق التدریس شاهد که چند ماهی پرداخت نشده در حال پیگیری هستیم تا پرداخت شود.

حمیدرضا حاجی بابایی افزود: در نظام رتبه معلمان 4 مرحله شامل مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استادیار معلم تعریف شده که باید قانونی شود.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: جلسه ای مشترک با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در مشهد داشتیم و در خصوص نظام رتبه بندی معلمان به جمع بندی پرداختیم.

حاجی بابایی در خصوص معلمان مازاد افزود: معلم مازاد نداریم و برای تمامی معلمان تعریف های ارائه کردیم تا بخشی از آنها در نوبت بعدازظهر مدارس فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه 15 بهمن ماه دانشگاه فرهنگیان افتتاح خواهد شد گفت: امسال 25 هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل خود را آغاز می کنند.

حاجی بابایی در خصوص تعطیلی پنجشنبه مدارس بیان داشت: هر چند طرح تعطیلی پنجشنبه برای دانش آموزان و معلمان وجود دارد اما این تعطيلي برای آموزش و پرورش و وزیر وجود ندارد./ز

برچسب ها: معلم ، استاد ، مازاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار