کیوان محبی گفت: به مناسبت گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی جام فجر امسال را با شکوه تر از سال های دیگر برگزار خواهیم کرد.

کیوان محبی زنگنه رئیس هیئت اسکی شمیرانات در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به مناسبت گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد انقلاب اسلامی و طبق دستور مدیر کل استان تهران، هیئت اسکی شمیرانات با همکاری فدراسیون اسکی کشور، شرکت توسعه و نگهداری، مجموعه های اسکی دیزین-خور، شمشک، هیئت اسکی استان تهران و پیست شمشک اقدام به برگزاری تورنمنت اسکی فجر کرده است.

وی افزود: سعی ما بر این است که جام فجر در این دوره، با شکوه تر از گذشته انجام شود و برای جشنواره امسال، 12 دوره مسابقات در نظر گرفته ایم.

وی تصریح کرد: امسال برای متنوع تر شدن برنامه ها برای اولین بار مسابقات فوتوالی در برف را با همکاری انجمن فوتوالی ایران برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: با برگزاری مسابقات فری استایل، تمرکز خود را برروی استعدادیابی و در درجه بعد تکیه بر بعد قهرمانی گذاشته ایم.

وی افزود: تلاش می کنیم تا بتوانیم در انتهای رقابت ها یک یا دو تیم برای استان تهران یا شمیرانات تشکیل دهیم تا در مسابقات آنها را به عنوان نمایندگان خود راهی کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بالغ بر 400 اسکی باز مرد در این مسابقات شرکت می کنند و امیدواریم با برگزاری چنین تورنمنتی کمک زیادی به رشد و توسعه این ورزش جذاب در سطح کشور داشته باشیم./آق

برچسب ها: اسکی ، جام فجر ، محبی زنگنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار