نماینده مردم شهرستان شهركرد در مجلس شورای اسلامی، همكاری مسئولان دستگاه های اجرایی با نمایندگان مردم در مجلس را راهكار حل مشكلات كشور در بخش های مختلف عنوان كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد

 سیدسعید زمانیان دهكردی، همزمان با فرا رسیدن آغاز جشن های انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری گفت: حركت كشور بر خلاف تحریم های دشمن، رو به پیشرفت است و نظام اسلامی در راستای آرمان های امام راحل عظیم الشأن، آرمان شهیدان و منویات مقام معظم رهبری گام برمی دارد.

وی، با بیان تحریم های دشمن علیه آرمان های مردم و نظام افزود: وحدت مردم و مسئولان به معنای واقعی كلمه و تلاش و سیاستگذاری قانون گذاران و مجریان قانون در راستای تحقق اهداف اسناد بالادستی توسعه كشور از راه های حل مشكلات كشور و آثار تحریم هاست.
زمانیان، از توسعه سرمایه گذاری مولد به عنوان عامل اساسی در گسترش پیشرفت، عدالت و رفاه عمومی در كشور یاد كرد و اظهار داشت: همه دستگاه ها به ویژه دولت و مجلس در آسان سازی روند سرمایه گذاری در كشور و حمایت از تولید داخلی مسئولند و لازم است در این مسیر، راهكارهای عملی دلسوزان انقلاب به كار گرفته شود.
رئیس مجمع نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، با بیان مشكلات استان چهارمحال و بختیاری در توسعه و پیشرفت گفت: خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم استان چهارمحال و بختیاری در مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب، قابل مقایسه نیست ولی با وجود سرمایه گذاری فراوان در این استان، مردم با مشكلات زیادی مواجهند.
وی، با بیان اهمیت ارتباط بیشتر مسئولان دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری با وزیران و مسئولان كشوری تصریح کرد: این ارتباط، افزایش سهم استان چهارمحال و بختیاری از اعتبارات ملی در اجرای پروژه های استانی را به همراه دارد.
زمانیان، بر لزوم تامین حق آبه مردم استان چهارمحال و بختیاری در طرح های انتقال آب تاكید كرد و افزود: ضروری است در اجرای طرح های انتقال آب از استان چهارمحال و بختیاری به استان های دیگر، تخصیص آب به بخش های مورد نیاز بر اساس نظرات كارشناسی انجام شود./س
برچسب ها: همکاری ، تعامل ، مجلس ، دولت ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.