رئیس قوه قضائیه از رضایت افکار عمومی برخورد قاطع با اشرار خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،  آیت‌الله آملی‌ لاریجانی در نشست شورای قضایی خراسان‌رضوی و معاونان دادگستری در مشهد مقدس با تشریح سیاست‌های دستگاه قضایی کشور با بیان اینکه برخورد قاطع قضات با اشرار در مسیر پیشگیری از وقوع این‌گونه جرایم بسیار مهم است گفت: براساس نظرسنجی‌های انجام شده این اقدامات اقبال عمومی را در پی داشته است.

وی اظهار کرد: مجموعه اقدامات انجام شده در سطح کشور باید ادامه یافته و براساس نظرسنجی‌های انجام شده در خارج از دستگاه قضایی این اقدامات اقبال عمومی را در پی داشته و آمار موجود نشان از کاهش وقوع این‌گونه جرایم داشته است.

وی مردم را ولی نعمت مسئولان در نظام جمهوری اسلامی دانست و از قضات و کارکنان دستگاه قضایی خواست در مواجهه با مردم شأن آنان را رعایت نمایند و در بیان پاسخ منفی نیز مراقب باشند تا خدای ناکرده برخورد نامناسبی با آنها صورت نگیرد.

رئیس قوه قضائیه اعمال نظارت در دستگاه قضایی را بسیار مهم و ضروری خواند و اظهار کرد: همه مسئولان ، قضات و کارکنان دستگاه قضایی از صدر تا ذیل در معرض نظارت قرار دارند و تعدد مراجع نظارتی نشان از اهمیت نظارت در دستگاه قضایی دارد که باید همگان از آن استقبال کنند.

وی دستگاه قضایی کشور را از مظلوم‌ترین دستگاه‌ها در زمینه اعتبارات و بودجه دانست و افزود: هر چند در سال‌های اخیر تلاش‌های فراوانی در جهت تأمین نیازها و اعتبارات صورت گرفته اما در مقایسه با مأموریت‌ها این اعتبارات کافی نیست.

آملی‌لاریجانی مجموعه تلاش‌های انجام شده در استان خراسان‌رضوی و سایر استان‌ها را بسیار خوب توصیف نمود اما آن را کافی ندانست و خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در جهت فصل خصومت و رسیدگی به مطالبات مردم و رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی دارد/س 

 

 

برچسب ها: برخورد ، قاطع ، اشرار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.