مدير شعب بانك كشاورزي خوزستان گفت: در 10 ماهه امسال 4 هزار و 900 ميليارد ريال از مطالبات نزد مردم وصول شده و اين در حالي است كه سال‌گذشته 3 هزار و 700 ميليارد ريال وصول شده بود كه اين امر نشان‌دهنده رشد 30 درصدي وصول مطالبات است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، سيدحجت‌اله اژدر عنوان‌كرد: تعداد پرونده‌هاي پرداختي تا دي‌ماه نيز 87 هزار و 409 پرونده است كه در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته كه 57 هزار و 697 پرونده پرداخت شده بود، در تعداد وام‌گيرنده‌ها 51 درصد رشد داشتيم.

وي افزود: در دي‌ماه امسال يك‌هزار و 800 ميليارد ريال مبلغ پرداختي تسهيلاتي بوده كه نسبت به مدت مشابه سال‌گذشته يك‌هزار و 400 ميليارد ريال افزايش پرداخت داشته و با رشد 32 درصدي همراه است.

مدير شعب بانك كشاورزي خوزستان بيان‌كرد: مطالبات اين بانك نزد مردم تا سال گذشته سه هزار ميليارد ريال بوده كه اين رقم امسال به 2 هزار و 690 تومان و نسبت به سال‌گذشته 11 درصد كاهش داشته است.

اژدر ادامه‌داد: همچنين توانستيم ريسك اعتباري كه بايد به صفر برسد را از 4/29 درصد در سال‌گذشته به به 4/21 درصد در سال‌جاري برسانيم و ريسك اعتباري را 8 درصد كاهش دهيم.

وي تصريح‌كرد: كل مانده پرداختي‌ها نيز تا پايان دي‌ماه سال‌گذشته 11 هزار ميليارد ريال بود كه اين ميزان امسال به 14 هزار ميليارد ريال رسيده‌است.

مدير شعب بانك كشاورزي خوزستان گفت: از سه هزار و 380 ميليارد ريال اعتباري كه از محل تسهيلات 7 درصدي كارگروه طرح توسعه كشاورزي سال‌گذشته به اين بانك ابلاغ شده، تقريبا صددرصد آن در بانك مصوب شده است.

اژدر عنوان‌كرد: از كل طرح‌هاي مصوب در بانك سه هزار و 290 ميليارد ريال منجر به انعقاد قرارداد و بخش ديگر آن پرداخت شده است؛ يعني 97 درصد از اعتبارات ابلاغي انعقاد قراردارد پرداخت شده است. اعتبارات 13 درصدي 91 نيز كه در ماه اخير ابلاغ شده 660 ميليارد ريال است و در حال حاضر 33 پرونده به مبلغ 273 ميليارد ريال از اين اعتبارات ابلاغي در بانك مصوب شده است.

وي افزود: هم‌اكنون شعب اين بانك در حال تبديل پرونده‌هاي انعقاد قرارداد شده به پرداختي هستند./س
برچسب ها: وصول ، مطالبات ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.