فردی در حوالی پارک رازی با یک اسلحه کمری دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران : عوامل ماموران تحت امر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشرافیات کامل اطلاعاتی بر ورود و خروج افراد به داخل و خارج از پایتخت و همچنین با رصد و کنترل شبانه روزی تمامی مناطق سطح شهر، به هیچ عنوان اجازه هیچ گونه فعالیتی را به مجرمان نخواهند داد.
در این خصوص عوامل اطلاعات فرماندهی تهران بزرگ از ورود فردی به تهران با در به همراه داشتن یک کلت کمری از طریق ترمینال آگاهی یافتند به دنبال این موضوع با بررسی تمامی راهها و اقدامات گسترده پلیس توانستند فرد مورد نظر را در حوالی میدان قزوین ردیابی نمایند.

در این راستا بلافاصله ماموران شجاع و آماده ی کلانتری 115 رازی فرد مورد نظر را در حین بازو بسته نمودن سلاح خود با حفظ مسائل امنیتی در یک اقدام ضربتی دستگیر نمودند.
پس از انتقال متهم به کلانتری مشخص گردید که متهم به نام حسین ف متولد 1346 است و همچنین از متهم یک قبضه سلاح جنگی کلت و 88 تیر جنگی 9 میلی متری از متهم کشف و ضبط گردید.

همچنین در بررسی دقیق تر ماموران متوجه شدند که متهم هیچگونه مجوز حمل سلاح نداشته و اسلحه را دو هفته گذشته از یکی از استان های مرزی تهیه کرده است و حال حاضر نیز حدود یک هفته است که در مسافر خانه های اطراف میدان راه آهن اقامت دارد و در تهران بلامکان است و فردیست سابقه داد و به دلیل ارتکاب جرمهای متعدد و خشن زندان بوده است، که با توجه به حساسیت موضوع پرونده جهت بررسی بیشتر در اختیار پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

لازم به ذکر است که متهم اعتراف به کشتن شخصی را در جنوب تهران نیز نمود./ف
برچسب ها: جنایت ، تهران ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار