با قانونی شدن نظام پیشنهادی در کشور جهاد دانشگاهی تهران به عنوان خانه این نظام انتخاب شد و رئیس جهاد دانشگاهی تهران از آن به عنوان حرکت تیمی در کشور یاد کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل افتتاحیه سامانه دائمی نظام پیشنهادها در کشور؛ دکتر زهراالسادات محمدی در خصوص این اتفاق با اشاره به موفقیت های نظام جمهوری اسلامی گفت: در خلال همین پیروزی های نظام بود که ما حرکت روبه جلو را آغاز کردیم و پس از آن شورای انقلاب پدید آمد و یکی از مولدهای این شورا جهاد دانشگاهی تهران بود.

وی افزود: جهاد دانشگاهی تهران در تمامی عرصه های بزرگ و نوین کشور وارد عمل شده و یکی از این عرصه ها هم همین نظام پیشنهادهاست، این نظام حرکت تیمی بزرگی در کشور ما رقم زده است و ما از درس هایی که انقلاب به ما داده است آموخته ایم که با مشارکت و همدلی حرکت کنیم.

محمدی با اشاره به نشستی که مدتی پیش نخبگان با ریاست جمهوری داشتند اذعان داشت: حرکتی قدرتی و پیشرو دست اندرکاران نظام پیشنهادی بسیار قابل توجه است چرا که نخستین درخواست نخبگان از دولت ایجاد دفاتری در سازمان های مختلف کشور بود که آنها بتوانند نظرات و پیشنهادهای راهبردی خود را به سمع ونظر مدیران برسانند و در واقع این خواسته ها نطفه ای بود برای اینکه اعضای محترم هیئت دولت تلاش هایی برای حمایت از این نظام صورت دهند.

رئیس دهمین همایش ملی نظام پیشنهادها همچنین از استقبال خوب مسئولین، صاحب نظران و شرکت های مختلف یاد کرد و افزود: امسال حدود 80 مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که مقاله هاي خوبی بوده اند که 20 مقاله برای چاپ و 11 مقاله برای ارایه در مجموعه مقالات ارایه شده است.

شایان ذکر است، سامانه دائمی نظام پیشنهادی در جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی از امروز فعالیت خود را آغاز می کنند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار