مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی در کارگروه زیربنایی اهر از اتمام 25 کیلومتر از بزرگراه اهر – تبریز تا پایان مردادماه 92 خبر داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، علیزاده، گفت: امسال برای این بزرگراه 53 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است که 82 درصد آن جذب شده است.

وی، افزود: 450 پروژه در حوزه های مختلف راه و شهرسازی از جمله بهسازی و آسفالت راههای روستایی، راهداری، راه سازی، بیمارستان سازی و ساختمان های دولتی در آذربایجان شرقی در حال اجراست.

مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی همچنین از اجرای 17 پروژه در حوزه راه شهرسازی در قالب مهر ماندگار از جمله بیمارستان، نقاط حادثه خیز غیر مسطح و در حوزه راهسازی از جمله بزرگراه در آذربایجان شرقی خبرداد.

وی، همچنین از آماده شدن 33 هزار واحد مسکونیمهر، 250کیلومتر بهسازی و آسفالت راه روستایی، قطعه آخر آزاد راه زنجان – تبریز و چند پروژه دیگر در دهه فجر و تا پایان سال جاری برای افتتاح خبرداد.

در این جلسه صدیقی، فرماندار اهر نیز خواستار تأمین روشنایی ورودی جاده اهر – تبریز، احداث کمربندی شرق، اتمام پل وجنی، تأمین روشنایی شهرک شیخ شهاب الدین اهری به تردد دانشجویان پیام نور در این مسیر، تأمین زمین دانشکده پرستاری و مامایی، احداث پل بر روی رودخانه روستای قره قیه شکرلو، تسریع در احداث بزرگراه اهر – تبریز و کمک به تسریع در احداث واحدهای مسکونی مهر شد.

در این جلسه نماینده مردم اهر و هریس در مجلس نبز یکی از دغدغه های مهم مردم و مسئولان شهرستان اهر را تسریع در اتمام بزرگراه اهر – تبریز اعلام کرد.

فلاحی باباجان، گفت: در ارتباط با تسریع در احداث بزرگراه اهر – تبریز با مقامات کشوری و استانی مکاتبات لازم انجام شده است که امیدواریم با اختصاص اعتبارات لازم هرچه سریع تر احداث این بزرگراه به اتمام برسد./س

برچسب ها: بزرگراه ، اهر ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.