رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی در جلسه کارگروه استانی ستاد تسهیل که در شهرستان مرند با حضور قائم مقام وزیر برگزار شد، از اجرایی شدن 296 مصوبه ستاد تسهیل استان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، عظمایی با اعلام این خبر گفت: 54 درصد مصوبات ستاد تسهیل در ده ماهه سال جاری اجرایی شده و 46 درصد ( 256 مصوبه) نیز در حال اجرا می باشد.

وی با بیان اینکه ستاد تسهیل قابلیت ها و ظرفیت های خاصی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی دارد، افزود: باید تلاش کنیم از این پتانسیل حداکثر استفاده را نماییم.

وی اظهار داشت: در جلسه امروز نیز 123 مصوبه به تصویب کارگروه استانی رسید و با احتساب این مصوبات، در ده ماهه سال جاری تعداد مصوبات استانی ستاد تسهیل به 676 مصوبه رسیده است.

عظمایی خاطر نشان کرد: 30 مورد از مصوبات فوق که درجلسه شهرستان مرند به تصویب رسید، مختص این شهرستان بود.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی امروز جامعه، تامین نقدینگی واحدهای تولیدی از ضروری ترین سیاستهای حمایتی از تولید ملی است، تصریح کرد: تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی می تواند بسیاری از مشکلات واحدها را برطرف نماید.

وی همچنین اظهار داشت: 52 درصد مصوبات کشوری ستاد تسهیل مربوط به استان آذربایجان شرقی می باشد و این بیانگر اهتمام مسئولین استان در حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی می باشد.

عظمایی در پایان از قائم مقام وزیر در ستاد تسهیل خواست، اعتبار خاصی برای 105 واحد تولیدی ضرر دیده در زلزله آذربایجان ، در قالب اعتبارات ویژه مربوط به 3 درصد بانک صنعت و معدن اختصاص یابد./س

برچسب ها: مصوبات ، ستاد ، تسهیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.