امام جمعه قم با اشاره به آسیب‌های ناشی از پراکندگی فعالیت‌های دینی / هماهنگی در فعالیت‌های دستگاه‌ها و پرهیز از نگاه سلیقه‌ای به تبلیغ دین را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله امینی در دیدار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان و تعدادی از مدیران این سازمان، فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: زمانی که امام خمینی(ره) دستور تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی را صادر کرده بودند این سازمان تنها نهاد تبلیغی در کشور بود ولی پس از آن نهادهای مختلفی به فکر تبلیغ اسلام افتاده‌اند و هر نهادی برای خود تشکیلات تبلیغاتی ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه تکثر نهادهای تبلیغاتی منجر به بروز آسیب‌هایی می‌شود گفت: در حال حاضر هر نهادی طبق سلیقه خودش فعالیت می‌کند و این تکثرگرایی مشکلاتی را به همراه می‌آورد، بنابراین اگر همه این نهادها با ضوابط و برنامه خاصی به صورت منسجم و هدفمند فعالیت کنند کارآیی بیشتری خواهند داشت.

امام جمعه قم تاکید کرد: بعضی از نهادهای فرهنگی بودجه کلانی در اختیار دارند اما طبق سلیقه خودشان تبلیغ می‌کنند و این مسئله بین نهادها ناهماهنگی به وجود می‌آورد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.