استاندار لرستان گفت: طرح های عمرانی مهر ماندگار استان لرستان با میانگین 63 درصد پیشرفت فیزیكی همچنان فعال و درحال اجرا هستند.

دهمرده در جلسه ستاد مهر ماندگار استان لرستان، افزود: تمامی پروژه های عمرانی مهر ماندگار استان با توجه به شرایط جوی و بارش متناوب برف و باران در سطح استان، فعال هستند و به كار خود ادامه می دهند.

وی اظهار كرد: درهمین ارتباط 85 میلیارد ریال اعتبار به تازگی از سوی دولت برای طرح های مهرماندگار استان در بخش سدسازی اختصاص داده شده است.

استاندار لرستان گفت: همچنین مبلغ 60 میلیارد ریال اعتبار جدید نیز برای طرح های عمرانی مهرماندگار بخش راه سازی استان اختصاص یافته است.

دكتر دهمرده افزود: در بخش طرح های راهسازی نیز 10 هزار تن قیر با پیگیری های بعمل آمده تامین و در سطح پروژه های راهسازی مهرماندگار استان توزیع شده است.

وی تصریح كرد: همچنین با پیگیری های بعمل آمده پرداخت مبلغ 21 میلیارد تومان تسهیلات بانكی برای طرح پتروشیمی لرستان نیز در مراحل آخر كاری برای پرداخت به مجری قرار دارد.

به گفته وی، همچنین 300 تن میلگرد نیز برای اجرای طرح های راهسازی استان لرستان تهیه و توزیع شده كه از این پس به صورت ماهانه مقدار قابل توجهی از این كالا در استان توزیع خواهد شد.

استاندار لرستان گفت: درهمین ارتباط دولت یك هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح های مهرماندگار در سطح كشور اختصاص داده و سهم استان لرستان به صورت ویژه از این اعتبارات پرداخت خواهد شد./س

برچسب ها: طرح ، عمرانی ، ماندگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.