خدمات فرهنگی امدادی هلال احمر به تماشاگران فوتبال

معاون دانشجویی و جوانان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از ارایه خدمات فرهنگی امدادی توسط جوانان عضو این جمعیت به تماشاگران دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان در مجموعه ورزشی آزادی خبر داد.

محمد حسین جوادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: این خدمات پیرو مذاکرات و هماهنگی های صورت گرفته با وزارت ورزش و جوانان ارایه خواهد شد.
 وی گفت:  برپایی خیمه های نماز،  ایستگاه های سلامت،  ایستگاه ارایه خدمات امدادی و بشر دوستانه و برپایی چادر طرح اهدای عضو به بیماران نیازمند در محل ورودی مجموعه ورزشی  آزادی را از جمله خدماتی بیان کرد که  توسط جوانان  هلال احمر  تهران در دیدار تیم های فوتبال ایران و لبنان ارایه خواهد شد.
جوادی برپایی نماز در خیمه های نماز در محل های  مشخص و پخش آموزش های امدادی به صورت کلیپ از اسکوربورد ورزشگاه به منظور آشنایی تماشاچیان با فعالیت  های هلال احمر را از دیگر خدماتی خواند که قرار است در روز دیدار تیم های فوتبال ایران و لبنان ارایه شود.
جوادی طی تفاهم نامه ای با وزارت ورزش و جوانان،  ارایه خدمات فرهنگی امدادی توسط جوانان هلال احمر ی در تمامی ورزشگاه های فوتبال کشور و با محوریت دیدارهای ملی و بزرگ در ورزشگاه آزادی تهران انجام می شود./ز

برچسب ها: خدمات ، فرهنگی ، امدادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار