عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه توسعه رشته های دینی در دانشگاه ها امری ضروری به شمار می آید، افزود: بدون شک فراگیری علوم اسلامی، چراغی است تا علوم طبیعی به سر منزل حقیقت برسند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام حبیب برومند داش قاپو افزود: ما علوم دینی را سرمایه اصلی خود دانسته و با بهره‌گیری از دستاوردهای نوین به ارائه خدمات آموزشی، پژوهشی، فناوریو صنعتی درحوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح ملی، منطقه ای و بین‌المللی می پردازیم.

نماینده مردم پارس آباد و بیله سواردر مجلس شورای اسلامی، افزود: اگردر دانشگاه ها فرهنگ دینی و معنویت نهادینه شود و علم و معنویت با هم باشد، دشمنان نمی توانند برای مقاصد شیطانی خود به اغفالدانشجویان امید داشته باشند.

وی ادامه داد:درهمین راستا دانشگاه‌هاباید درمسیرتوسعه مراکز تحقیقاتی و علمی و تشویق متخصصان و مخترعان که مهمترین عامل در کسب خودکفایی هستند، تلاش کنند.

حجت الاسلام برومند افزود : مسئولان دانشگاه هاباید با قدرت هرچه تمامتر در جهت ارتقای فرهنگ دینی و اسلامی در بین دانشجویان فعالیتکرده و در کنارعلم، ایمان را نیز تقویت کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه توسعه رشته‌های دینی در دانشگاه‌ها امریمهم به شمار می آید، افزود: بدون شک فراگیری علوم اسلامی، چراغی است تا علوم طبیعی به سر منزل حقیقت برسند/س

برچسب ها: اردبیل ، چراغ ، راه ، حقیقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.