در میان محصولات فرهنگی شهرداری نشریه‌ای با نام "بهار آزادی" توزیع شد که در آن دستاوردهای شهرداری تهران با عکس‌های قالیباف منتشر شده بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، ساعت رسمی شروع "راهپیمایی 22 بهمن‌ماه 91" 9 صبح اعلام شده بود اما خیابان‌های منتهی به مسیرهای راهپیمایی تهران زودتر از ساعت اعلام شده شاهد حضور اقشار مختلف مردم است.

البته ساعت‌های قبل از شروع این راهپیمایی نیروهای تدارکات، مقدمات برگزاری جشن انقلاب را فراهم کرده بودند.

یکی از نکات قابل توجه راهپیمایی امروز حضور چشمگیر شهرداری تهران در قالب غرفه‌های فرهنگی، هنری، مردمی و اجتماعی بود.

امروز در هر غرفه‌ای حدود 15 نفر نیرو به توزیع بسته‌های فرهنگی هنری پرداختند.

یکی از این غرفه‌داران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در پاسخ به این سوال که سال‌های قبل هم شهرداری این چنین حضور پرقدرت در حاشیه راهپیمایی داشت؟ گفت: بله هر سال شهرداری در راهپیمایی 22 بهمن حضور پررنگ دارد.

در میان محصولات فرهنگی شهرداری نشریه‌ای با نام "بهار آزادی" توزیع شد که در آن دستاوردهای شهرداری تهران با عکس‌های قالیباف منتشر شده بود.

همچنین در غرفه‌‌های اردوهای جهادی پوستر مقام معظم رهبری، حضرت امام خمینی(ره) و محمدباقر قالیباف نصب شده بود که در این پوستر به نقل از شهردار تهران نوشته شده بود "مدیریت جهادی امروز به عنوان یک مکتب ضرورتی برای نشان دادن کارآمدی کشور است؛ مشکل امروز کشور اقتصادی، ریشه آن فرهنگی و راه حل آن مدیریت جهادی است."


***

جبهه حامیان ولایت نیز در راهپیمایی امروز مردم تهران به توزیع نشریه داخلی خبری-فرهنگی-اجتماعی-سیاسی پرداخت.

در این نشریه مطلبی از "دلاور صیامی" دبیر کل این جبهه منتشر شده بود که در آن به طراحی فتنه جدید از سوی دشمن برای انتخابات آینده و طرح عباراتی چون "انتخابات آزاد" و ... از سوی برخی مسئولان کشوری اشاره کرده بود.

در این نشریه همچنین به ذکر مطالبی از جریان انحرافی و اتفاقات روز آینده 14 بهمن مجلس شورای اسلامی پرداخته شده است.


***

يکي ديگر از گوشه‌هاي تبليغاتي يوم‌الله 22 بهمن، پخش پوستر‌هاي "روزنامه‌ ايران" است.

در يکي از اين پوستر‌ها عکسي از احمدي نژاد -رئيس جمهور کشورمان- در کنار مقام معظم رهبري است که تاريخ مندرج شده در اين عکس خطبه‌هاي نماز جمعه تهران در بهمن ماه سال 90 را نشان مي‌دهد.

همچنين در اين پوستر‌ها به بيانات مقام معظم رهبري پيرامون "ملت ايران و تمدن ايراني" اشاره شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: قالیباف ، نیرو ، تدارک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار