یک سرباز آمریکایی حاضر در عراق با بیان اینکه ارتش آ‌مریکا اصلا وضعیت خوبی ندارد گفت: فیلم‌های هالیوود تبلیغاتی دروغ است و هرگز حرف‌های آنها را باور نکنید.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد مونیکا ویت در همایش دانش‌آموزی رویای امریکایی اظهار کرد: 12 سال در نیروی هوایی ارتش امریکا خدمت کردم و در جنگ عراق و افغانستان حضور داشتم و کارم در ارتش مقابله با صهیونیسم بود، به همین دلیل شخصا به مطالعه اسلام پرداختم و در همین راستا مسلمان شدم.

ویت بیان کرد: در جنگ‌های عراق و افغانستان متوجه شدم کاری که انجام می‌دهم درست نیست بنابراین از ارتش خارج شدم و به خاطر چهره‌ای که امریکا با کارهایش در نظر مردم پیدا کرده بود بسیار ناراحت بودم.

وی افزود: در جنبش وال استریت شرکت کردم و سال گذشته به ایران آمدم و با مسلمان شدن به آرزوی خود رسیدم و از این بابت بسیار خوشحال هستم.

ویت خاطر نشان کرد: ارتش امریکا قطعا با آنچه که شما می‌بینید متفاوت است در آنجا شرایط اصلا خوب نیست و برعکس تصور شما سربازها دلیل ماندن خود را نمی‌دانند و در این بین اتفاقاتی می‌افتد که هالیوود منعکس نمی‌کند مانند جنایت‌هایی که توسط سربازان در جنگ‌های عراق یا ابوغریب اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: من سربازانی را دیده‌ام که نه تنها برای مردم عراق ارزشی قائل نیستند بلکه به همرزم‌های خود نیز رحم نمی‌کنند و مرتکب جرم می‌شوند.

ویت افزود: من سرباز‌هایی را می‌شناسم که خودکشی کرده‌اند و در واقع سربازان تمام حقیقت را نمی‌دانند و تصور می‌کنند جنگ آنها از روی عدالت است و باور می‌کنند که ناعدالتی نمی‌کنند در صورتی‌که حقیقت‌ به آنها گفته نشده و وقتی حقیقت برای سربازها آشکار می‌شود بسیار دچار عذاب وجدان می‌شوند و این برای آنها بسیار دردناک است و یکی از دلایل آمار بالای خودکشی همین موضوع است.

وی بیان کرد: زنان ایران اصلا شبیه آنچه که در هالیوود گفته می‌شود نیستند و بسیار آزاد زندگی می‌کنند و حتی می‌توان گفت در مقایسه با برخی از زنان امریکا آزادتر هستند؛ و  مواردی که در مورد زنان ایران در هالیوود ارائه می‌شود تبلیغات دروغ است./س

برچسب ها: ارتش ، هالیوودی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.