معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: حضور گسترده در راهپیمایی امسال، خط بطلانی بر افکار پلید دشمنان بود.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مازندران ، سید عیسی هاشمی امروز در جمع مردم ولایتمدار نکا در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال تجدید بیعت مجدد با رهبری کردند.

وی افزود: ملت ایران اسلامی، امروز بار دیگر میثاق مبارک و میمون خود را در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

هاشمی ادامه داد: انقلاب اسلامی ما در اواخر قرن بیستم و در اوج مادی‌گرایی توسط رادمردی از تبار زهرای فاطمه (س) به پیروزی رسید و خط بطلان بزرگی بر تمام برنامه‌های غرب و شرق کشید.

معاون عمرانی استاندار مازندران ادامه داد: استکبار جهانی و ایادی کفر آن با انقلاب اسلامی ایران مبهوت رهبری داهیانه این انقلاب، استواری ملت و بیداری همه‌جانبه آنان در مراحل مختلف انقلاب شدند و امروز نیز با خلق حماسه‌ای دیگر ملت ما افتخار دیگری خلق کردند.

وی گفت: عدالت‌محوری جامعه اسلامی ما مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و دینی است و تا مادامی که این ارزش‌ها برای جامعه حاکم باشد بقا و دوام خواهیم داشت و انقلاب اسلامی ایران بدون ارزش‌های اسلامی خدشه‌دار شده و مورد تأیید نیست.

هاشمی یادآور شد: ملت در طول سال‌های متمادی از اول انقلاب تاکنون تمام ترفندها، تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن را تجربه کرده است و با این تجربه صبر کرده و بر آن پای می‌کوبد و هرگز از موانع خود و اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه پایین نخواهد آمد.

وی افزود: ملت ما با اطاعت‌پذیری از رهبری تمام تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است./س

برچسب ها: افکار ، پلید ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.