"عبدالمنعم پسیونی" مسول ارتباط سیاسی حزب آزادي و عدالت گفت: دعوت به براندازی رئیس جمهور چماق کشی سیاسی است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الاهرام، حزب آزادي و عدالت اعلام کرد: 11 فوریه سالگرد براندازی نظام سابق عید تمام مصریان است زیرا آنان در چنین روزی از چنگال حاکمی فاسد و ظالم که از قدرت خود برای تخریب کشور و شکنجه ملت استفاده کرد خلاصی یافتند.

"عبد المنعم بسیونی"مسئول ارتباط سیاسی حزب آزادي و عدالت گفت: بین حسنی مبارک رئیس جمهور برکنار شده مصرکه ملت علیه وی قیام کردند و از حکومت سرنگون کردند و محمد مرسی رئیس جمهور کنونی که با انتخاب مردم بر سرکار آمده است تفوت زیادی وجود دارد زیرا مرسی به نفع مردم کار میکند شاهد این امر موفقیت هایی است که در طول چند ماه گذشته از انتخاب وی به عنوان ریاست جمهوری کسب کرده است.

این مسئول در مصاحبه با الاهرام افزود: دعوتهای برخی جنبش ها واحزاب از جمله جبهه نجات ملی برای براندازی نظام کنونی، دلالت برای تلاش این احزاب برای ایجاد اشوب و خشونت و چماق‌کشی سیاسی است.

پسیونی تصریح کرد :حزب آزادي و عدالت هنوز موضع خود را نسبت به تظاهرات ميلیونی رد خشونت که به دعوت جماعت اسلامی و گروههای اسلامی دیگر روز جمعه اینده برگزار می شود اعلام نکرده است.

وی ادامه داد: اخوان المسلمین در صدد برقراری آرامش و گفتگوی ملی هستند و برای همین در تظاهرات ملیونی شرکت نمی کنند.

وی با توجیه دعوت جماعت اسلامی به تظاهرات ملیونی گفت :باید دربرابر خرابکاران وچماق کشان که خود را نماینده مردم معرفی کرده اند وبه اسم مرد سخن می گویند یک گروه سیاسی شرعی در خیابانها حضورداشته باشد.

وی افزود: هیچ گونه نگرانی وجود ندارد که اگر اسلامگرایان به خیابانها بریزند درگیری ایجاد شود
ازسویی دیگردکتر عصام عریان نایب رئیس حزب آزادي و عدالت و رئیس هیات پارلمان در مجلس، احزاب را به امادگی کامل برای انتخابات آینده و با برنامه های واقعی فراخواند.

وی افزود :هرگونه اقدام در راستای لغو ویا نادیده گرفتن قانون اساسی یا لغو صلاحیت های قانون اساسی یا به تاخیرانداختن اجرای قانون با شکست مواجه خواهد شد وکسانی که خواهان مشارکت در قدرت هستند باید اعتماد مردم را به دست بیاورند.

وی تصریح کرد:ما مردم مصر زمانهای طولانی شاهد غارت ثروت خود بودیم و الان دشمنان بسیاری هستند که با ایجاد توطئه های در صدد چپاول باقیمانده ثروت این ملت هستند و هرگز موفق نخواهند شد زیرا مردم مصر بیدار شده و از زمان اغاز انقلاب نخوابیده است.


برچسب ها: عبدالمنعم ، پسیونی ، مصر ، چماق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار