دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت:یکی از باندهای بزرگ قاچاق مسلحانه مواد مخدر شرق کشور که محموله های کلان مواد مخدر را از افغانستان به استانهای عمقی کشور منتقل و توزیع می نمود منهدم گردید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ؛ یدا... موحد دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) با عنایت خداوند متعال و با پی گیریهای مستمر اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه یک باند بزرگ قاچاق مسلحانه ی مواد مخدر را در شهرستان سیرجان شناسایی و مورد ضربه قرار دهند.

موحد افزود: در ابتدای این عملیات به شرور و چریکهایش هشدار داده می شود تا خودشان را تسلیم نمایند،که اشرار به این هشدار بی توجهی و مقاومت نموده و مأمورین ناگزیر مخفیگاه آنها را ابتدا با گاز اشک آور و سپس با چند موشک آر پی جی مورد هدف قرار دادند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان اظهار داشت: علاوه بر سرکرده ی باند ، 5 نفر از عوامل و چریکهای باند مذکور نیز به نامهای نعمت ا... .ی ، مسلم . ی ، حسین .ن ، محمدرضا . گ ، محمد کریم . ر ، دستگیر و بازداشت شدند .

موحدی تصریح کرد: در این جریان یک قبضه سلاح کلاش به همراه سه تیغه خشاب ، یک رشته جیب خشاب ، 85 عدد فشنگ و مقدار 65 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط گردید.

وی گفت: علاوه بر کشف اقلام مزبور تعداد 5 دستگاه خودروی زانتیا ، پژو پارس و پژو 405 نیز توقیف گردید./س

برچسب ها: انهدام ، باند ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.