فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از شناسایی بزرگترین باند سرقت مسلحانه غرب استان و دستگیری ۹ عضو آن در عملیات پلیس اگاهی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه باشگاه‌های خبرنگاران جوان از کرمان؛ سرهنگ عباسی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف و مسلحانه در شهرستانهای رفسنجان، انار ، شهربابک و در حاشیه شهر کرمان ، شناسایی عاملان ، در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان آگاهی این شهرستان با بکارگیری شیوه های علمی و تخصصی و با تحقیق از مال باختگان به دو نفر سارق مظنون شدند که با هماهنگی مقام قضایی، طی یک عملیات ضربتی، آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ عباسی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های پلیس به چندین فقره سرقت و سرقت به عنف با همکاری چندین نفر دیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با اعلام اینکه اعضای این باند افرادی خشن و سابقه دار بودند، تصریح کرد: ۶ نفر از آنان افاغنه غیر مجاز ، ۲ نفر اهل سیستان بلوچستان و یک نفر دیگر اهل کرمان بود که همگی دارای سابقه هستند.

سرهنگ عباسی یادآور شد: اعضای این باند، در زندان با هم آشنا شده بودند.

وی افزود: رسیدگی به ۵ پرونده مرتبط به این باند به سرانجام رسیده است و پلیس توانسته اموال مسروقه را کشف و به مال باختگان تحویل دهد.

انتهای پیام/ی



برچسب ها: انهدام ، باند ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.