فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگيری باند 5 نفره سارقان کابل‌های "ای بی اس" خودروهای سنگين و کشف 25 فقره سرقت در کرمان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبری پليس، سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل‌های "ای بی اس" خودروهای سنگين در حاشيه شهرکرمان و به وجود آمدن مشکلاتی در سيستم اين خودروها، مأموران تجسس كلانتری 14 شناسايی و دستگيری عامل يا عاملان سرقت را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران تجسس کلانتری 14 با بکارگيری يک تيم اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس و هدفمند، محل های احتمالی سرقت را زير نظر گرفتند و در نهايت در نزديكی يک دستگاه کاميون به يك نفر از متهمان مشکوک شدند که در تحقيقات اوليه و با توجه به ضد و نقيض بودن اظهارات متهم، وی را به کلانتری منتقل كردند.

سرهنگ روانبخش خاطرنشان کرد: در تحقيقات تكميلی پليس و در بازجويی از متهم، وی با مشاهده ادله و مستندات پليس لب به اعتراف گشود و اعلام داشت که به اتفاق 3 همدست دیگرش، درحاشيه های شهر کرمان، از خودرو های سنگين سرقت هايی را انجام داده اند.

وی تصریح کرد: پس ازشناسايی همدستان متهم، در يک اقدام غافلگيرانه اعضای اين باند دستگير و به 25 فقره سرقت کابل "ای بی اس"‌ خودروهای سنگين با همدستی يكديگر اعتراف كردند.

سرهنگ روانبخش یادآور شد: در جريان بررسی سرقت های اين پرونده، يک نفر مالخر نيز شناسايی و دستگير شد.

وی افزود: سارقان به همراه مالخر به منظور پيگيری پرونده تحويل دستگاه قضايی شد.

سرهنگ روانبخش خاطر نشان کرد: تحقيقات پليس، برای كشف ساير سرقت های احتمالی از اين باند، همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: انهدام ، باند ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.