تلاش رسانه ملي در انعكاس سي ويكمين جشنواره ي فيلم فجر ديدني بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ مديركل روابط عمومي صداوسيما با بيان اين مطلب واشاره به پايان سي ويكمين جشنواره ي فيلم فجر واعلام نتايج آن گفت :براساس اطلاعات دريافتي از مسئولان برگزار كننده ي اين جشنواره وهمچنين گزارش هاي امور مخاطبان روابط عمومي رسانه ي ملي تعداد زيادي از علاقه مندان به صنعت سينما رويدادها وخبرهاي مربوط به سي ويكمين جشنواره ي فيلم فجر را ازصداوسيما دنبال مي كردند. 
سيّد تقي سهرابي با اعلام اينكه در روزهاي برگزاري اين جشنواره شبكه هاي مختلف راديويي و تلويزيوني با ارائه ي گزارش و برنامه هاي مختلف دوستداران سينما را در جريان كم و كيف فيلم هاي به نمايش در آمده در بخش هاي مختلف قرار مي دادند افزود: شبكه نمايش با برنامه تخصصي" سينمايش" باپخش مستقيم مراسم افتاحيه اين جشنواره به استقبال برنامه هاي آن رفت . اين برنامه هر روز با پنج بخش زنده به مدت 20 دقيقه تا روز پاياني جشنواره به پوشش اخبار اين رويداد پرداخت و با پخش زنده اختتاميه جشنواره در خدمت مخاطبان بود. 
وي گفت:برنامه ي تخصصي "هفت" شبكه ي سوم سيما در اين مدت 11برنامه توليد به مدت1980دقيقه با 60نفر از فعالان صنعت سينما در گرايش و تخصص هاي مختلف گفت‌وگو كرد و شبكه هاي ديگر سيما مانند شبكه ي چهار،آموزش و... نيز در اين خصوص فعال بودند. 
سهرابي افزود:شبكه هاي راديويي ايران، تهران، گفت‌و‌گو،فرهنگ، اقتصاد،جوان و نمايش با ارائه 5115دقيقه در 77 برنامه شنوندگان علاقه مند را با جشنواره ي سي و يكم فيلم فجر همراه كردند. همچنين شبكه ي خبر،واحد مركزي خبر و باشگاه خبرنگاران جوان اخبار و اطلاعات اين رويداد مهم فرهنگي را به صورت روزانه و حتي در برخي مواقع مانند اختتاميه به طور لحظه اي اطلاع رساني كردند. روزنامه ي جام جم نيز در اين مدت همراهي قابل توجهي با جشنواره داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.