مدیركل تبليغات اسلامی استان كردستان از افتتاح مجتمع فرهنگی ‌نور سنندج در چهارشنبه، 25 بهمن خبر داد و افزود: برای احداث مجتمع فرهنگی نور هزينه‌ای بالغ بر شش ميليارد تومان هزينه شده است.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبرنگاران سنندج ،صفی‌ياری، دوشنبه، 23 بهمن ماه جاری در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی در سنندج با اشاره به انسجام بيشتر در بحث فعاليت‌های قرآنی، اظهار كرد: در انجام برنامه‌های قرآنی ما در بخش زيرساختی تمام امكانات فراهم شده در حاليكه ما در بخش اجرايی اين فعاليت ها دچار مشكل هستيم.
صفی‌ياری با اشاره به اينكه در استان كردستان قبل از سال 88 فقط 16 خانه عالم در استان فعال بود، بيان كرد: با اختصاص اعتبارات رهبری اين تعداد در حال حاضر به 54 باب افزايش يافته است كه تا پايان سال آينده نيز به 62 مورد می رسد.
وی با اشاره به فعاليت 400 موسسه قرآنی در استان كردستان ادامه داد: در مجموع بعد از سفر مقام معظم رهبری به استان كردستان، در حوزه فرهنگ و قرآن اقدامات خوبی انجام شده است كه با رفع موازی كاری در اين بخش بتوان كمك شايانی را به استان فرهنگی كردستان كرد.
وی با اعلام اينكه اعتبار اوليه اين پروژه دو ميليارد تومان بوده است، عنوان كرد: مابقی اين اعتبارات از محل كسری اعتبارات تأمين شده است./ع

 



برچسب ها: انسجام ، فعالیت ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.