به مناسبت گراميداشت دهه مبارکه فجر يکدوره مسابقات پاور ليفتينگ انتخابي استان شنبه بيست و يکم بهمن ماه در سالن آزادي سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، در اين رقابت هاي 75 ورزشکار از باشگاه هاي سنندج و شهرستان هاي سقز ، دهگلان ، مريوان ، ديواندره ، بيجار و قروه در 4 رده سني به رقابت با يکديگر پرداختند .
در نتايج تيمي و در رده سني نوجوانان سه باشگاه سنندج موفق به کسب عناوين برتر اين رقابت ها شدند .
باشگاه مارلي با کسب 71 امتياز به مقام قهرماني دست يافت . باشگاه بهتن با کسب 35 امتياز نايب قهرمان شد و باشگاه قدرت با کسب 29 امتياز سوم شد .در رده سني جوانان تيم باشگاه بهتن سنندج با 93 امتياز قهرمان شد . شهرستان ديواندره با کسب 53 امتياز به مقام دوم دست يافت و باشگاه مارلي با کسب 40 امتياز جايگاه سوم را به دست آورد .
باشگاه بهتن سنندج با کسب 55 امتياز قهرماني رده ي سني بزرگسالان را کسب کرد . باشگاه هاي قدرت و مارلي سنندج نيز به ترتيب با کسب 48 و 45 امتياز در رتبه هاي دوم و سوم قرار گرفتند .
همچنين در رده سني پيشکسوتان باز هم باشگاه بهتن سنندج با کسب 110 امتياز قهرمان شد . باشگاه قدرت سنندج با کسب 32 امتياز عنوان دوم را به دست آورد و شهرستان سقز با کسب 23 امتياز سوم شد . /ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.