جانشین نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت:وجود انقلاب اسلامی بزرگترین معروف در قرن اخیر است.

  

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی جانشین ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه شهرستان بجنورد در جلسه امر به معروف و نهی از منکر استان که شب گذشته برگزار شد،گفت:وجود انقلاب اسلامی بزرگترین معروف قرن اخیر است که با پایداری و تداوم این معروف منکرها نابود می شوند.

وی با بیان اینکه نظام ستم شاهی از منکرات بزرگ زمان بوده است،افزود :ملت ایران با انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران برای همیشه منکرها را نابود کردند.

وی خاطر نشان کرد:حکومت دینی معروف ملت ایران است که هم به مسلمانان جهان و همه به تمام انسانها توجه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن تصریح کرد:مردم با افریدن این حماسه به دشمن ثابت کردند که هر چه از عمر این نظام می گذرد عمق و پایداری ان بیشتر می شود.

یوسف علیزاده فرمانده سپاه جواد الائمه خراسان شمالی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه حماسه 22 بهمن امسال اردوگاههای دشمن را نابود کرد اظهار داشت :با توجه به اینکه رخداد بزرگ انتخابات در پیش است باید معروف گستری کنیم و منکرهای سیاسی را با عقلانیت از بین ببریم.

حسین نژاد معاون توسعه منابع انسانی و برنامه ریزی استانداری خراسان شمالی هم در این جلسه آموزش مدیران در زمینه امربه معروف و نهی از منکر و اعزام روحانیون به روستاهای استان را از برنامه های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.