مدیر منطقه ویژه اقتصادی سهلان، حضور حماسی، بیادماندنی و غرورانگیز ملت وفادار و همیشه در صحنه اقصی نقاط میهن اسلامی بخصوص آذربایجان شرقی به استکبار جهانی و ایادی مزدور آنها فهماند که بعد ار گذشت 34 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی پویایی و سرزندگی اش را حفظ کرده و آماده حفظ و حراست از دستاوردهای نظام و منویات رهبری است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، بالاگر در جمع کارکنان این منطقه گفت: ملت ایران آمدند و با حضور میلیونی خود به دنیا فهماندند که پشت سر ولایت و رهبری آماده جان نثاری در راه اهداف والای انقلاب و شهدای گرانقدر بوده و توطئه های استکبار جهانی تأثیری در اراده پولادین ملت ایران ندارد.

این مقام مسئول افزود: دراین موقعیت حساس بزرگترین خدمت به نظام و انقلاب کمک به امر تولید و اشتغال و زمینه سازی برای تولید کالای با کیفیت در داخل کشور و ترویج فرهنگ مصرف ساخت داخل ذکر کرد.

دکتر بالاگر، تحقق اقتصاد مقاومتی دراین برهه زمانی را در گرو حمایت از سرمایه گذاری و تولیدات داخل ذکر کرد و افزود: دراین راستا همه همکاران تلاش کنند با پرهیز از کاغذبازی و ارائه ساز و کارهای مناسب در کمترین زمان ممکن کار مردم را راه بیندازند که رضایت مردم بزرگترین انتظار برای همه ماست.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی سهلان با اشاره به تلاشهای انجام شده در توسعه این منطقه گفت: جلسات متعددی با سازمانها و دستگاههای مختلف در جهت ایجاد زیرساختهای لازم به منظور فراهم کردن مقدمات لازم برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم شده که امیدواریم بزودی این تلاش ها زمینه مطلوبی را برای رونق و توسعه این منطقه فراهم نماید.

وی، گفت: جلسات متعددی با نمایندگان مجلس و مسئولین اجرایی و دست اندرکاران سرمایه گذاری و سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی انجام شده که منجر به نتایج امیدوار کننده ای شده است که در آینده نزدیک ثمرات این تلاشها در منطقه ویژه اقتصادی سهلان بیشتر نمایان خواهد شد. /س

 

برچسب ها: بزرگترین ، خدمت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.