مسوول دبیرخانه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كردستان از تهیه، تدوین و توزیع بسته های گردشگری به دستگاه های اجرایی استان خبر داد. وی افزود: این اطلاعات شامل بروشور معرفی جاذبه های تاریخی و طبیعی استان، نقشه مناطق گردشگری استان، لیست هتل ها، مهمان پذیرها، خانه های استیجاری، مراكز اقامتی و رابطین ادارات و راهنمایان گردشگری سطح استان، لیست جاذبه های گردشگری قابل بازدید و مسیرها، آدرس و مشخصات جاذبه های گردشگری با تعیین فاصله و امكانات موجود در مسیر است.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سنندج ، خالدی گفت: در راستای اطلاع رسانی به موقع و شتاب در انجام امورات مربوط به ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، این اداره كل اقدام به ارسال بروشور و نقشه و لیست هتل ها و مراكز اقامتی به اعضای ستاد و ادارات مرتبط با ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و بخش خصوصی كرده است.

وی گفت: این اطلاعات در مكاتباتی از سوی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی برای 70 دستگاه دولتی و خصوصی مرتبط با ستاد استان ارسال شده است كه نزدیك به 400 نهاد دولتی و خصوصی در سطح كشور به این اطلاعات دسترسی آسان دارند .

وی در ادامه گفت: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی هر ساله برنامه ریزی هایی را با همكاری ادارات استان و استانداری كردستان در جهت استقبال هر چه بهتر از مسافران نوروزی انجام داده و امسال هم با همكاری و همدلی تمام ادارات و ارگان های مرتبط با این ستاد، برنامه ریزی های جامع و بهتری را در جهت استقبال از مسافران نوروزی در دستور كار دارد./س
برچسب ها: شتاب ، بروشور ، ستاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.