سحر آربين گفت: بازی و ادای دیالوگ ها با لهجه ساوه ای کمی دشوار بوده که با کمک "سید ضیاء الدين دری" رفع شد.

"سحر آربین" بازیگر نقش "گلدسته" در مجموعه کلاه پهلوی در خصوص حضورش در این کار در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در مجموعه کلاه پهلوی نقش زنی متعصب و  مذهبی که شوهرش افسر فرمانداری است را بازی می‌کنم.
وی ادامه داد: زمان کشف حجاب در شهر سامان مخالفت های بسیاری می شود که خود من نیز در ابتدا جزو افراد معترض می شوم.
آریین با اشاره به جلساتی که برای کشف حجاب گذاشته می شود‌، اظهار داشت: جلسات زیادی در این خصوص برای زنان گذاشته می شود به دنبال آن "گلدسته" مشتاق به کشف حجاب شده و این عقیده را دنبال می‌کند.
این بازیگر با اشاره به داشتن لحجه ساوه ای خود در مجموعه "کلاه پهلوی" اظهار داشت: من تسلطی به لحجه ساوه ای نداشتم و "سید ضیا الدین دری" کارگردان این پروژه در کنار خانمی که مسلط به لحجه ساوه ای بود یکبار برای من مجلات و دیالوگ ها را تکرر می کردند و بعد من آنها را می‌گفتم.
آریین تصریح کرد: "سید ضیا الدین دری" از هیچ کمکی به ما دریغ نکرد و با وجود دکوپاژ خاص خود همه عوامل به راحتی توانستند مشغول به فعالیت شوند.
بازیگر نقش "گلدسته" تصریح کرد: "سید ضیاء الدین دری" به خوبی در دکوپاژ خود به تمامی شخصیت ها پرداخته و به  عقیده من هنرمندی در خصوص فیلمنامه با مشکلی مواجه نشده است.
وی با بیان این مطلب که "کلاه پهلوی" برای همه ما یک دانشگاه بود، اظهار داشت: با وجود شرایط سخت کار و طولانی بودن مراحل فیلمبرداری پروژه "کلاه پهلوی" حضور در این کار برای همه ما حکم حضور در یک دانشگاه را داشت.
وی ضمن تشکر ویژه از کارگردان "کلاه پهلوی" گفت: "سید ضیا الدین دری" گاهی برای یک سکانس چند صفحه دکوپاژ داشت با وجود علم و دانش بالا پروژه را به خوبی هدایت می‌کرد.
وی با اشاره به حضور ستاره های سینما و تلویزیون در "کلاه پهلوی" اظهار داشت: معتقدم همه ستاره ها و چهره های بزرگ بازیگری در این مجموعه دور هم جمع شوند تا کار و اثر زیبایی را تقدیم مخاطبان کنند.
وی خاطرنشان کرد: برای پروژه "کلاه پهلوی" زحمت بسیاری کشیده شد و من تماشای آن را با وجود فراز و فرودهادی جذاب هر قسمت به مخاطبان توصیه می‌کنم.
گفتنی است سحر آریین در مجموعه "چاه پنجاه" به کارگردانی "اصغر هاشمی" تله فیلم "مردان زمین" و "راه بهشت" به کارگردانی "مهدی صباغ زاده" ایفای نقش کرده است.
شایان ذکر است "شارلاتان" به کارگردانی آرش معیریان اولین حضور "سحر آریین" در عرصه بازیگری است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار