این هفته با پخش قسمت بیستم سریال تلویزیونی "کلاه پهلوی"، بینندگان شاهد ارتقای موقعیت اجتماعی و شغلی کریم و استخدام وی در شهربانی سامان خواهند بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در قسمت بیستم این سریال که جمعه بیستم بهمن ماه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد، «کانون بانوان شهر سامان» اولین جلسه خود با حضور زنان شهر را برگزار می کند. صحبت های شادی در این جلسه واکنش های مختلفی را پدید می آورد و فروغ نیز در واکنش به صحبت های شادی، نکاتی را در این جلسه مطرح می کند.  




از دیگر رویدادهای این قسمت می توان به کشف شهری قدیمی در زیر شهر سامان اشاره کرد. همچنین کریم نیز با استخدام در شهربانی سامان، موقعیت اجتماعی خوبی کسب می کند. 



همزمان با پخش قسمت بیستم، چهارمین مسابقه «نقد نویسی» برای این سریال نیز برگزار خواهد شد. علاقمندان می توانند برای شرکت در این مسابقه، اظهار نظر درباره سریال کلاه پهلوی و نیز مطالعه مطالب مختلف درباره این اثر، به سایت اختصاصی سریال به نشانی: www.kolahpahlavi.tv مراجعه کنند. این سریال در 54 قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و شش ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار