حضور افراد موثر عرصه موسیقی پاپ در جشنواره موسیقی فجر، خط مشی های سال آینده را تعیین می‌کند.

یاسر داوودیان (خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان) در گفتگو به خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران گفت: در طی سال هایی که جشنواره موسیقی فجر برگزار شده شاهد اجرای تعدادی خواننده خاص و انگشت شمار هستیم که برخی از آنها،  چند سال متوالی در جشنواره شرکت می کنند که این موضوع مشکل این قضیه است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه یکسری از افراد مشهور در جشنواره موسیقی فجر شرکت می‌کنند از خواننده تنها به عنوان یک عامل نام برده می شود و به توانایی افراد شرکت کننده کاری ندارند.
داوودیان تصریح کرد: موسیقی کشورمان هنوز به ثبات نرسیده و با توجه به اینکه تعیین اصول یک موضوع تنها با حضور افراد مربوط به آن موضوع امکان پذیراست تصور می‌کنم جشنواره موسیقی فجر آنچنان که باید، تاثیرگذار نبوده است.
وی اظهار داشت: در عرصه موسیقی پاپ افراد موثر و بزرگی همچون بهروز صفاریان و بابک زرین را داریم که در صورت حضور در جشنواره می‌توانند خط مشی موسیقی را برای سال آینده تعیین کنند.
داوودیان تصریح کرد: شرایط فعلی جشنواره چندان مناسب نیست چون اجرای برنامه به صورت صرف، نمی‌تواند شرایط موسیقی کشور را مشخص کند اما آرزو می کنم افراد حاضر در جشنواره موسیقی فجر باعث رشد موسیقی و تاثیرگذاری بر آن شوند.
وی افزود: در راستای اینکه جشنواره موسیقی فجر، مهمترین رویداد موسیقایی کشور است، اگر دعوت کردن از گروه های مختلف به نحوی صحیح مدیریت شود، تاثیرگذاری آن را مشاهده خواهیم کرد.
این خواننده جوان عرصه موسیقی پاپ، تصریح کرد: با در نظر گرفتن تعلق جشنواره موسیقی فجر به اهالی موسیقی همه افرادی که در این عرصه هنری فعالیت می‌کنند باید در این جشنواره شرکت کنند نه اینکه تنها یکسری از افراد و شرکت های خاص امکان حضور داشته باشند.
گفتنی است، چندی پیش قطعه "عذاب" با صدای یاسر داودیان و بابک زرین منتشر شد که مورد استقبال بی نظیر علاقه مندان موسیقی پاپ قرار گرفت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار