مدیر جهاد کشاورزی بشرویه گفت: در هجدهمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی بشرویه 40 طرح کشاورزی با اعتبار یک میلیارد و 900 هزار تومان به تصویب رسید.


به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،علی شفیعی ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی در بشرویه اظهار داشت: از نخستین جلسه تشکیل کارگروه در این شهرستان 487 طرح به ارزش 14 میلیارد و 700 هزار تومان برای دریافت تسهیلات به بانک مصوب شده است.

وی ادامه داد: از این میزان طرح معرفی شده به بانک، مبلغ 110 میلیارد و 300 میلیون تومان به بانک واصل شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بشرویه افزود: از این تعداد  227 طرح به ارزش 3 میلیارد و 990 میلیون تومان تسهیلات به افراد متقاضی پرداخت شده است.


شفیعی با بیان اینکه از مجموع پرونده‌های تشکیل شده 10 پرونده برگشت داده شده است، تصریح کرد: این شهرستان از نظر جذب اعتبارات پایین است.

وی یادآور شد: 10.5 درصد اعتبارات کارگروه توسعه بخش کشاورزی خراسان جنوبی سهمیه شهرستان بشرویه به ارزش 23 میلیارد تومان است.


مدیر جهاد کشاورزی بشرویه عنوان کرد: با توجه به اینکه اکثر طرح‌های مصوب و معرفی شده در کارگروه در بخش‌های آب و خاک و تولیدات گیاهی است لذا باید افراد را به سرمایه‌گذاری در طرح‌های متنوع همچون صنایع غذایی و مشاغل خانگی تشویق کرد.

شفیعی اذعان داشت: در هجدهمین جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی بشرویه 40 طرح کشاورزی با اعتبار یک میلیارد و 900 هزار تومان به تصویب رسید.

این مسئول در پایان متذکر شد: این طرح‌های در بخش‌های آب و خاک، تولیدات گیاهی و امور دام است./ک

برچسب ها: جلسه ، کارگروه ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.