انیمیشن سینمایی " تهران 1500" پس از پشت سر گذاشتن مسائل حوزه هنری، شاید نوروز 92 اکران شود.

"بهرام عظیمی" کارگردان انیمیشن"تهران 1500" در خصوص مشکل اکران این فیلم به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: فیلم سینمایی " تهران 1500" هیچ گونه مشکلی برای اکران ندارد و تنها دلیل اکران نشدن آن در نوروز 91 نبود زمان و بودجه در راستای ساخت تیزر و تبلیغات فیلم در سطح شهر بود.


وی افزود: با بودجه شخصی تولید شده و فروش آن از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است،"تهران 1500" قرار بود تابستان و پس از آن آذر ماه اکران شود اما به دلیل مشکلات بوجود آمده در حوزه هنری، ارشاد، شهرداری موفق به اکران در سینما نشدیم و در حال حاضر قول نمایش آن را در نوروز 92 داده‌اند.
"عظیمی" در خصوص نبود تهیه‌کننده در بخش انیمیشن اظهار داشت: به دلیل نبود تهیه کننده و سرمایه‌گذار در بخش انیمیشن، تمام تلاشم را در جهت حفظ تهیه کننده فیلم خواهم کرد تا بتوانم آثار دیگری را در این بخش تولید کنم.


وی در مورد جشنواره سی‌و یکم عنوان کرد: تا به امروز تمامی جشنواره‌ها خوب بوده اما امسال جشنواره فیلم فجر از برنامه‌ریزی خوبی برخوردار بود.
وی افزود: همچنین در بخش فیلم آثار خوبی از سوی کارگردانانی جوان و تازه‌کار ارائه شد که تحسین همگان را برانگیخت و می‌توان گفت در سال92 سینما از اکران‌های خوبی بهر‌مند خواهند بود.
وی تصریح کرد: البته کارگردانان با تجربه‌ای هم آثاری را ارائه داده بودند که کمتر از توقع مخاطبان بود اما در مجموع جشنواره از آثار مطلوبی برخوردار بود علاوه بر کیفیت از جذابیت و تاثیرگذاری خوبی بر روی مخاطب بهرمند بود.


وی خاطرنشان کرد: تنها ژانری که در جشنواره نبود آن به شدت حس شد ژانر طنزی با کیفیت بود که متاسفانه سینما در سال 92 از حضورش محروم خواهد بود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار