قاضي ميرسعيد گفت: "سین مثل سریال" با نگاهی تخصصی تر به تنها سریال های هشت ساله نوروزی سیما از 29 اسفند سال جاری روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

محبوبه قاضی میرسعید کارگردان "سین مثل سریال" نوروز 92 در گفتگو به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: امسال "سین مثل سریال" یک روز جلوتر از سال گذشته در 29 اسفند 91 روی آنتن شبکه یک سیما در قالب 15 برنامه، می رود.
وی با اشاره به تفاوت های "سین مثل سریال" نسبت به سال گذشته تصریح کرد: امثال فقط بهترین سریال های نوروزی هشت ساله  سیما بررسی می شود و در یک یا چند برنامه هر سال جدا مورد کارشناسی سینما و مخاطبان قرار می‌گیرد.
قاضی میرسعید ادامه داد: سال گذشته تنها سریال های شبکه یک سیما و بهترین بازیگران زن و مرد مورد تقدیر و دعوت قرار گرفتند که این برنامه برای نوروز 92 با نگاهی شخصی تر کار خود را آغاز خواهد کرد.
این کارگردان با اشاره به محورهای اصلی "سین مثل سریال" گفت: برخورد و نگاه تخصصی این برنامه به محور و چارچوب اصلی برای رسیدن به یک صنعت صحیح سریال سازی و در کنار آن انتخاب بهترین مجموعه و بازیگران زن و مرد آنها یکی از رویکردهای اصلی ماست.
وی اظهار داشت: هدف بعدی "سین مثل سریال" ایجاد احساس و لحظاتی شاد و مفرح برای مخاطبان است.
قاضی میرسعید در خصوص آیتم های خاص این برنامه افزود: برای معرفی سریال ها و آیتم ها، تیتراژ و ضبط وله به مفهوم عام از خود هنرمندان استفاده می شود تا عوامل سازنده و نیز مردم به یک تعامل دو طرفه دست یابند.
کارگردان "سین مثل سریال" با اشاره به پیوند مردم و هنرمندان در چنین برنامه ای ابراز داشت: رای مردم و گزینش بهترین ها از سوی آن ها و رسیدن به یک قضاوت و داوری مناسب از ویژگی های سری جدید "سین مثل سریال" است.
وی ادامه داد: یکی دیگر از محورهای اصلی این برنامه دستیابی به رای عموم مردم در خصوص سریال های نوروزی و دست اندرکاران آن است.
قاضی میرسعید در خصوص نبود جشنواره ای برای قضاوت سریال های مناسبتی تلویزیون، گفت: هر سال جشنواره فجر برای ارزیابی یک سال فعالیت سینمای ایران برگزار می شود ولی در خصوص برنامه های تلویزیون این اتفاق به صورت جزئی و دقیق نمی افتد.
این کارگردان در خصوص استقبال مخاطبان از "سین مثل سریال" گفت: به دلیل استقبال مخاطبان، "سین مثل سریال" به صورت ویژه و با حضور هنرمندان و در قالب آیتم های خاص برگزار می شود.
وی با بیان این مطلب که "سین مثل سریال" نوعی فستیوال برای بهبود کیفی برنامه ها بوده اظهار داشت: امسال جدای از گپ و گفتگو، هر شب برنامه با موضوعی ویژه آغاز و به اتمام می‌رسد.
قاضی میرسعید افزود: امثال تقسیم بندی سریالها براساس سال ساخت آنان صورت می گیرد و آزمونی مناسب برای انتخاب بهترین ها و فعالان عرصه کارگردانی، بازیگری، نویسندگی و موسیقی خواهد بود.
خاطرنشان می شود؛ "سین مثل سریال" از 29 اسفند ماه سال جاری در قالب 15 برنامه 120 دقیقه ای از ساعت 11 تا 1:30 بامداد تقدیم مخاطبان می شود./ي2
برچسب ها: سین ، مثل سریال ، شبکه یک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار