فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از اجرای طرح محله‌های سالم در این استان خبر داد و گفت: در جمع‌بندی‌ها و تحقیقاتی که انجام شده این نتیجه به دست آمده است که از محله‌های پاک و سالم، جامعه سالم حاصل می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سردار سالار آبنوش در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری مشترک بین سپاه صاحب‌الامر (عج) و نیروی انتظامی که در محل سپاه قزوین برگزار شد، اظهار داشت: تجربه نشان داده است هرجا که بین مسئولان تعامل، همکاری و همدلی وجود دارد، بسیاری از مسائل به راحتی حل می‌شود.

وی با اشاره به نحوه تحقق محله سالم عنوان کرد: تمام محله‌ها دارای پایگاه بسیج و مسجد هستند و بهترین‌های آن محله در این پایگاه بسیج و مساجد حضور دارند، لذا از این ظرفیت برای تحقق محله سالم استفاده خواهیم کرد.

این مسئول افزود: در این طرح از ظرفیت‌های موجود هر محله از جمله پایگاه‌های مقاومت، مساجد، روحانیون، معتمدان، خواص محله‌ها و نیروی انتظامی و خانواده شهدای هر محله برای تحقق محله سالم استفاده می‌شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به مزایای اجرای این طرح تصریح کرد: با اجرای این طرح با واگذاری امورات به مردم، خود مردم از ورود افراد متخلف و اراذل و اوباش، معتادان و متخلفان به محله خود جلوگیری خواهند کرد.

آبنوش افزود: البته در مواردی که نیاز است به شکلی از قدرت استفاده شود، با توانایی که نیروی انتظامی و دستگاه قضا دارند، برطرف شده و در داخل محله‌ها به سمت ایجاد محله پاک می‌توانیم حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: خروجی این تفاهمنامه کاهش ناهنجاری گوناگون در محلات استان قزوین است، و امید است با اجرای آن شاهد ایجاد محله پاک و سالم در سطح استان باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: نگاه ما یک نگاه تربیتی و اصلاحی است تا عدالت اجتماعی در همه مناطق به صورت متوازن توزیع و ارائه شود که امیدواریم مردم با برخورداری از این امکانات رضایت از این طرح داشته باشند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به حضور پرشور ملت ایران و به خصوص مردم استان در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه سال جاری عنوان کرد: حضور پر شور ملت ایران و مردم استان قزوین در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه سال جاری حماسه‌ای دیگر را خلق کرد که مانند سال‌های گذشته در خاطره‌ها باقی خواهد ماند.

آبنوش افزود: مردم ایران با حضور گسترده در این راهپیمایی بار دیگر به جهانیان ثابت کردند که در هر شرایطی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد و پشت سر این نظام و مقام معظم رهبری ایستاده‌اند.

وی اضافه کرد: علی‌رغم تحریم‌ها و فشارهای غرب، به یاری خداوند در انتخابات آینده نیز مردم ایران با حضور پر شور خود بار دیگر دشمنان را از اهداف پلیدشان مأیوس خواهند کرد./ج1

برچسب ها: قزوین ، فرمانده ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.