مدیر بازاریابی تالیا با بیان اینکه اپراتورهای تلفن همراه فقط به فکر جذب مشترک نباشند، گفت: بهتر است آن ها سرویس های خود را با فرهنگ سازی مناسب به کاربران ارایه کنند.

دهقان با اشاره به اینکه در دوسال گذشته همایش سرویس های ارزش افزوده برگزار شده و  امسال نخستین سالی است که کنگره موبایل کار خود را آغاز می کند؛ به خبرنگار فناوری باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: این رویداد فرصت خوبی است برای اپراتورهای تلفن همراه، شرکت های خصوصی فعال در این حوزه، بانک ها و سایر فعالان در حوزه موبایل برای اینکه بتوانند به تبادل اطلاعات و تجربیات بپردازند.

 وی با تاکید بر اینکه اپراتورهای تلفن همراه باید به صورت تعاملی از این فضا استفاده کنند، گفت: تالیا با این نگاه که نیاز مشتریان را شناسایی کند و براساس این نیازها خدمات خود را ارایه دهد و نیز خلاء بازار را پر کند در این کنگره حضور می یابد.

 وی با اشاره به مدیریت و فرایند جدید تالیا، گفت: این اپراتور با رویکردی متفاوت برای ارایه سرویس های جدید به مشتریان، کنگره موبایل را حمایت می کند.

 دهقان تصریح کرد:بهتر است اپراتورهای تلفن همراه به عنوان مسئولیت اجتماعی خود در کنار توجه کردن به استانداردها، سرویس هایی با محتوای خاص به مشترکان تلفن همراه ارایه دهند تا این سرویس ها منجر به ارتقاء فرهنگ جامعه شود.

 وی با تاکید بر اینکه علاوه بر توجه به زیر ساخت های فنی باید به سرویس های محتوا محور تلفن همراه نیز توجه کرد، ادامه داد: بهتر است اپراتور ها به عنوان مسئولیت اجتماعی خود در کنار توجه کردن به استانداردها، سرویس هایی با محتوای خاص به مشترکان تلفن همراه ارایه دهند تا این سرویس ها منجر به ارتقاء فرهنگ جامعه نیز بشود.

 وی خاطر نشان کرد: اپراتورها در هنگام ارایه سرویس های خود از ابتدای فعالیت یعنی بهره برداری از شبکه تا واگذاری سرویس نه تنها باید به زیرساخت توجه داشته باشند بلکه باید به اطلاع رسانی جامع و پشتیبانی لازم نیز تاکید داشته باشند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار