عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامي با بصيرت خود و بيانات صريح، سهم قصور هر يك از مسئولين را مشخص ساختند.

حميدرضا ترقي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،درباره بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان(28بهمن)، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامي در سخنراني‌‌هاي  پيشين خود اعلام كرد كه مسئولين تا برگزاري انتخابات سال 92 به هيچ عنوان مسبب ناآرامي نشوند و احساسات مردم را خدشه دار نسازند.

معاون بين الملل حزب موتلفه اسلامي با بيان اينكه طرح بي موقع استيضاح وزير كار موجب بروز بداخلاقي سياسي شد، اظهار داشت: نمايندگان مجلس با وجود تذكرات نخبگان سياسي كشور باز هم بر تصميمات خود اصرار ورزيدند و يك تخلف را براي دولت و مجلس به وجود آوردند.

وي افزود: مردم نيز با وجود دل دردمند خود، براي حفظ عقايد و دفاع از وحدت در راهپيمايي شركت كردند، ولي در شعارهاي خود خواستار وحدت مسئولين با يكديگر شدند.

ترقي با اشاره به تدابير رهبر معظم انقلاب اسلامي تصريح كرد: رهبر معظم انقلاب اسلامي به طور شفاف در ديدار خود با مردم آذربايجان مواضعشان را اعلام و سهم دولتمردان را در بروز اين حوادث مشخص كردند.

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي در پايان خاطر نشان كرد: رهبر معظم انقلاب با واگذاري بررسي اين حوادث به پس از راهپيمايي عظيم 22 بهمن، شيريني لذت اين جهاد را در كام هموطنان بر جاي نهادند.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار