رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت:‌ در پایان مسابقات لیگ برتر امسال همانند سنوات گذشته به انتخابات برترین‌ها اقدام نخواهیم کرد.

منوچهر پورحسن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌ اگر بخواهیم در پایان مسابقات لیگ نسبت به انتخابات بهترین بازیکن از نظر اخلاقی اقدام کنیم باید آمار کارت‌های زرد و قرمز تمامی والیبالیست‌های فعال را مورد بررسی قرار دهیم سپس افرادی را که کمترین کارت را دریافت کرده‌اند را انتخاب و معرفی کنیم به دلیل نبود فرصت کافی از این کار صرف نظر می‌کنیم.
 
رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال تصریح کرد:‌ جام اخلاق مسابقات لیگ برتر والیبال سال 1392 به تماشاچی‌های برتر و خوب شهرها اختصاص داده می‌شود.  
 
وی در خصوص انتخاب برترین‌ بازیکنان هر پست اظهار داشت: سال گذشته برای اولین بار در هر پست نسبت به انتخاب بهترین بازیکن اقدام کردیم که این امر مورد اعتراض برخی افراد و کارشناسان شد.
 
پورحسن گفت: منتقدان معتقد بودند که نمی‌توان برترین‌ بازیکن را به صورت چشمی انتخاب کرد و این کار نیاز به بررسی‌های فنی با کمک گرفتن از آنالیزورها دارد با توجه به نبود شرایط لازم ما از این کار هم صرف نظر کردیم.  
 
گفتنی است؛ مسابقات برتر والیبال باشگاه‌های کشور از 2 اسفند امسال وارد مرحله حذفی (پلی اف) می‌شود و این پیکارها تا 23 اسفند ادامه خواهد داشت./مح
برچسب ها: حسنی ، رئیس ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار