تماشاي فيلم كوتاه در سايت انجمن سينماي جوانان ايران هر هفته و در هركجا كه هستيد تازه ترين رويداد در انجمن سينماي جوانان ايران است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي انجمن سينماي جوانان ايران از اين پس علاقه مندان به فيلم كوتاه مي توانند هر هفته يك فيلم كوتاه با كيفيتHDرا روي سايت انجمن به نشانيwww.iycs.irببينند.
بنا به اين گزارش نمايش فيلم هاي كوتاه توليدي انجمن سينماي جوانان ايران و دفاتر شصت گانه آن از دو هفته گذشته به شكل آزمايشي روي سايت انجمن آغاز شده و پس از گذر از دوره آزمايشي، رسما از اين هفته علاقه مندان به اين گونه از سينما مي توانند يك فيلم كوتاه را ديده و منتظر فيلم جديد در هفته آتي باشند.
قابل ذكر است نمايش فيلمهاي كوتاه و روز جهان نيز در برنامه نمايش هفته است كه به زودي اعلام خواهد شد.
اين اقدام در جهت نمايش و اكران عمومي فيلم كوتاه توسط انجمن برنامه ريزي شده وعلاقه مندان مي توانند با ارسال ايميل به روابط عمومي انجمن به نشاني info@iycs.irفيلم درخواستي خود كه از توليدات انجمن باشد را اعلام تا طي هماهنگي و تعيين زمان اكران، شاهد نمايش آن باشند.
در پايان ذكر شده است: اين هفته علاقه مندان به فيلم كوتاه مي توانند فيلم كارواش ساخته افشين عامريان را روي سايت انجمن ببينند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار