رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان گفت: تصمیم داریم برای شب عید قیمت گوشت قرمز را شکسته و از استان‌های دیگر گوشت قرمز مورد نیاز مردم را وارد کنیم.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،اصغر پورباطنی اظهار کرد: روز گذشته واردات 300 راس گوساله از استان اردبیل و سیستان و بلوچستان به سازمان دامپزشکی و سازمان صنعت و معدن اصفهان معرفی که در صورت تایید پنج شنبه هفته آینده روانه بازار خواهد شد.

وی افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با استانداری اصفهان قرار است به همراه معاونت استانداری به اردبیل رفته و بقیه گوشت‌های مورد نیاز بازار شب عید را از اردبیل وارد کنیم.

رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان تصریح کرد: اردبیل مرکز دام است و گوسفندهای آن از کشورهای ارمنستان و قرقیزستان وارد و در کشتارگاه صنعتی اردبیل کشتار می‌شود و در صورت انجام واردات این گوشت به اصفهان، زیر نظر اتحادیه به قصابی‌های عضو و با قیمت مشخص که کمتر از قیمت کنونی خواهد بود توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل خشکسالی‌های متوالی، اصفهان تولید گوشت چندانی ندارد و به دلیل گرانی علوفه و مزد کارگر تولیدکنندگان نیز تمایل به ادامه تولید ندارند و گوشت مصرفی اصفهان بیشتر از شهرهای کردستان، ملایر، شیراز و استان‌های اطراف تامین می‌شود.

پورباطنی گفت: برای کاهش قیمت گوشت و کنترل بازار، باید جلو صادرات گوشت گرفته شود و گوسفند به بازار عرضه شود.
برچسب ها: گوشت ، عید ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.