مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان‌ گفت: کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری تهران برای علاقمندان عرضه می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حسین شمس‌الدینی‌ اظهار داشت:‌ همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری 16 تا 18 اسفند ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار و خانه‌های تاریخی دارای قابلیت واگذاری نیز به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این همایش سرمایه‌گذاران حوزه‌های مختلف میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری در فضای به مساحت 250 متر مربع به معرفی طرح‌ها و پروژه‌های خود می‌پردازند، افزود: کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان حاوی اطلاعات مربوط به مناطق آماده واگذاری برای سرمایه‌گذاری استان به علاقمندان عرضه می‌شود.

شمس‌الدینی عنوان کرد: در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری کتابچه معرفی سرمایه‌گذاران و پروژه‌های سرمایه‌گذاری توزیع می‌شود.

مدیر‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های در حال انجام این اداره کل در مورد ایام نوروز 92 گفت: برگزاری جنگ‌های شادی شهرستان‌های کرمان، موسیقی محلی و نمایشگاه‌های صنایع دستی در محل مناطق گردشگری و اماکن تاریخی استان در الویت کار قرار دارد.

وی همچنین از افزایش تعداد بازارچه‌های صنایع دستی در ایام نوروز خبر داد و افزود: تعداد این بازارچه‌ها به 11 مورد افزایش یافته است.

شمس‌الدینی تعداد غرفه‌های صنایع دستی استان را 300 غرفه و شهرستان کرمان را 70 غرفه دانست و ابراز داشت: با حضور هنرمندان استان‌های دیگر کشور مطمئنا تعداد غرفه‌ها افزایش می‌یابد.

وی از چاپ و پخش اقلام تبلیغاتی در ایام نوروز خبر داد و گفت: معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان به عنوان معاونت اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی اقلام تبلیغاتی مانند کتابچه سفر‌، سی‌دی، بروشور و نقشه را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

شمس‌الدینی تصریح کرد: طبق سال‌های گذشته آمار ورود گردشگران و مسافران در ورودی‌ها و خروجی‌های این استان ثبت شده و فرم‌های نظرسنجی نیز برای دریافت نظرات در بین مسافران توزیع می‌شود.

وی افزود: سال جاری اطلاع‌رسانی و راهنمایی گردشگران، ارائه خدمات بهتر، اسکان و پذیرایی مناسب، نظارت بر تاسیسات گردشگری و آماده‌سازی پارک‌های جنگلی و تفرجگاه‌ها و رسیدگی به موضوع امنیت از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در دستور کار ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی استان کرمان قرار دارد.
برچسب ها: کتاب ، کرمان ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.