جانشين شهردار منطقه 4، در ستاد مديريت بحران از انعقاد تفاهم نامه با يکي از شرکت هاي توليدي موادغذايي خبر داد و گفت: با عقد اين تفاهم نامه، غذاي مورد نياز آسيب ديدگان حوادث غير مترقبه، تامين مي شود.


محمدعلي فياض در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، هدف از انعقاد اين تفاهم نامه را گسترش تعاملات دوجانبه در شرايط عادي و اضطراري دانست و افزود: در راستاي تحقق بخشي اهداف و برنامه هاي سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران و همچنين اجرايي کردن اين برنامه ها در ستاد مديريت بحران منطقه اين ستاد نسبت به انعقاد تفاهم نامه مذکور اقدام کرد.
جانشين شهردار منطقه 4 در ستاد مديريت بحران منطقه 4، تصريح کرد: در مواد اين تفاهم نامه، تعهداتي از جمله آموزش گروه مديريت بحران اماکن صنايع غذايي نامي نو، ارائه دستورالعمل هاي واکنشي در شرايط اضطراري و ... به عهده ستاد مديريت بحران منطقه است.
فياض با اشاره به يکي از مهمترين موارد تعهد شرکت نامي نو، اشاره کرد و اظهار داشت: اين شرکت ملزم به انجام تعهداتي است که از مهمترين آنها مي توان به تامين حداکثر 30 تن موادغذايي در روز، از کارخانجات واقع در اصفهان، عباس آباد، ورامين و اراک در شرايط اضطراري اشاره کرد.
وي خاطرنشان کرد: با عقد اين تفاهم نامه غذاي مورد نياز آسيب ديدگان حوادث غير مترقبه تا روزانه حداکثر 30 تن تامين مي شود./ز
برچسب ها: تعاملات ، مدیریت ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار