مربی دوچرخه سواری نیمه استقامت و استقامت گفت: تمامی رکابزنان در بخش های بانوان و آقایان در رده های سنی بزرگسالان و جوانان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا منتظر روادید می باشند.

محمود وفایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: روادید از سوی وزارت هندوستان تا به امروز به دست ما نرسیده است در صورت صدور روادید و عدم نبودن مشکل تیم دوچرخه سواری سرعتی اولین گروهی می باشد که به کشور هندوستان برای آمادگی بیشتر در مسابقات قهرمانی آسیا 2013 اعزام خواهد شد.

وی در ادامه گفت: گروه دوم رکابزنان کشورمان که از رشته های استقامت و نیمه استقامت می باشد در تاریخ یازدهم اسفندماه راهی این مسابقات خواهند شد.

مربی نیمه استقامت و استقامت کشورمان در خصوص وضعیت اردونشینان آقایان خاطرنشان کرد: دوچرخه سواران داخلی اردو از سطح آمادگی مطلوبی برخوردار می باشند و به دلیل آشنایی با پیست دوچرخه سواری هندوستان و شرایط آب و هوایی، رکابزنان دو هفته زودتر اعزام می شوند.

محمود وفایی در خصوص بانوان دوچرخه سواران کشورمان خاطرنشان کرد: بانوان رکابزن بزرگسال نتوانستند به حد نصاب تایم های مد نظر کادر فنی و متأسفانه شانس مدال آوری در بخش بانوان به حد مطلوبی نخواهد رسید.

در پایان افزود: با این شرایط از از 5 نفر داخل اردو فقط زهرا خسروشاهی رده سنی جوانان توانست خود را به جایگاهی برساند و تیم بانوان با یک رکابزن راهی مسابقات شود./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار