مدیر‌کل دفتر آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: پیک‌‌های نوروزی به صورت سراسری توزیع نمی‌شودومدیران استانی در رابطه با توزیع پیک نوروزی آزادی عمل دارند.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، علیرضا رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره ارائه پیک نوروزی به دانش آموزان اظهار داشت: امسال پیک نوروزی به صورت محلی و استاتی تولید و توزیع می‌شود یعنی دیگر فرآیند تولید پیک نوروزی را به صورت متمرکز در سطح استان‌ها نداریم.

وی افزود: تفاوت‌های فردی و ویژگی‌های هر منطقه و استانی با یکدیگر تفاوت دارد بنابراین توزیع پیک‌های نوروزی امسال در اختیار استان‌ها قرار گرفته است و اگر مدیران آموزش و پرورش استان‌ها تشخیص دهند پیک نوروزی میان دانش آموزان توزیع می‌شود.

مدیر کل دفتر پیش دبستانی و آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه یک دانش آموز ممکن است در درس ریاضی ضعیف بوده و دانش آموز دیگر در درس علوم با مشکل مواجه باشد، گفت: بنابراین در طول تعطیلات عید دانش آموز باید در درسی که ضعیف است بیشتر متمرکز شود و این موضوع را تنها معلم می‌تواند تشخیص دهد.

رحیمی ادامه داد: زمانی توزیع پیک‌های نوروزی مفید بود اما امروز نیاز به پیک نوروزی احساس نمی‌شود و حتی مدیران کل استان‌ها می‌توانند پیک نوروزی را در میان دانش آموزان توزیع نکنند و معلم بنابر موضوعی که صلاح می‌داند برای هر دانش آموز در درسی که ضعیف است تکالیفی را مشخص کند.

وی بیان کرد: موضوع پیک نوروزی به صورت متمرکز و کشوری دیگر مطرح نیست./ا
منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.