رئیس سازمان راه داری کشور گفت: در پیش فروش بلیط نوروزی یک میلیون و هفتصد و شصت و دو هزارو هفتصد بیست بلیط به فروش رسیده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افندی زاده در حاشیه سی و ششمین جلسه کمیته عملیات و اجرای مقررات افزود: پیش فروش بلیط های نوروزی به صورت اینترنتی از 23 بهمن سال جاری آغاز شد است.

وی در ادامه بیان کرد: در هزارو سیصد مرکز به صورت حضوری نیز هموطنان می توانند بلیط خود را رزرو یا خریداری نمایند بلیط های سفرهای  نوروزی ویژه سفرها از 24 اسفند تا 16 فروردین سال 92 است.

افندی زاده اظهار داشت: از 23 بهمن تا روز گذشته نیز یک میلیون و هفتصد و شصت و دو هزارو هفتصدو بیست بلیط فروخته شده است و با توجه به آمار بیش ترین پیش فروش نیز مختص به 26،27،28 است.

رئیس راه داری کشور اذعان کرد: یازده هزار راه دار از امکانات این سازمان در طرح نوروزی است و 640 راه دار آماده و با توجه به نیاز دستگاه ها این راه دار خانه ها جهت مستقر بودن تیم عملیاتی پلیس هلال احمر و غیره به آنها تحویل داده می شود.

وی بیان کرد: برای خودروهای سنگین در محورها و راه های کشور باید محدودیت هایی را در نظر گرفت اما این محدودیت ها نباید برای وسایل نقلیه سنگین که ویژه ترانزیت کالا هستند اعمال شود.

افندی زاده در خاتمه اذعان داشت: در طرح نوروزی 92 شصت و چهار شرکت امداد خودرویی اقدام به ارائه خدمات به هموطنان در سراسر کشور می کند و این شرکت ها نیز ساماندهی شده و مجوز فعالیت شان نیز تایید شده ؛ در ضمن در ایام عید با توجه به سفرهای ویژه راهیان نور باید مجهز شوند و تست سلامت این رانندگان باید  تاييد شود./ل

برچسب ها: کشور ، بلیط ، فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار